EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
ISTUNGI PROTOKOLLI KANTAV OTSUS |
|
Tartu
|
13. aprill 2010. a. nr LV-IP-0087 |
Tartu Linnavolikogu määruse "Eraõiguslikele spordiklubidele ja spordikoolidele toetuse andmise kord" eelnõu esitamine |
Määrus kehtestatakse kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 6 lg 3 p 1 ja § 22 lg 1 p 5 ning spordiseaduse § 3 p 2, p 21 ja p 3 alusel.
1. peatükk
Üldosa
§ 1. Üldsätted
(1) Eraõiguslikele spordiklubidele ja spordikoolidele toetuse andmise kord (edaspidi: kord) sätestab spordiseaduse alusel toetuse andmise tingimused ja korra Tartu linna haldusterritooriumil tegutsevale eraõiguslikule spordiklubile ja spordikoolile.
(2) Toetuse andmise eesmärgiks on arendada harrastus– ja võistlusspordi alast tegevust Tartu linnas ning süvendada spordialaseid teadmisi, tagamaks Tartu linna elanike, eelkõige laste ja noorte, kehalist ja vaimset vormisolekut.
§ 2. Mõisted
Korras kasutatakse mõisteid järgmises tähenduses:
1) spordiklubi – sportliku tegevuse arendamiseks moodustatud klubi, selts või muu ühing, mis tegutseb mittetulundusühinguna;
2) spordikool – erahuvikool, mis pakub täiendavaid võimalusi spordialase hariduse omandamiseks kinnitatud õppekava alusel;
3) andekas noorsportlane – Tartu linnas asuva spordiklubi või spordikooli nimekirja kantud isik vanuses 14-23 eluaastat, kes on Eesti omavanuste koondise liige ja on osalenud või osaleb koondise koosseisus rahvusvahelistel võistlustel. Silmapaistvate tulemuste korral võib erandkorras lugeda andekaks noorsportlaseks ka nooremat kui 14aastast isikut.
2. peatükk
Nõuded taotlejatele ja toetuste liigid
§ 3. Üldnõuded
(1) Toetust antakse Tartus tegutsevale spordiklubile või spordikoolile.
(2) Toetust antakse spordiklubile või spordikoolile, mis on vastava spordialaliidu või –föderatsiooni kaudu Eesti Olümpiakomitee liige.
(3) Toetust antakse spordiklubile või spordikoolile, mis on nõuetekohaselt täitnud riiklike maksude tasumise kohustused ning esitanud korra kohased aruanded varasemalt saadud toetuse kasutamise kohta.
(4) Toetust antakse spordiklubi või spordikooli spordiala kohta, millega tegeletakse aktiivselt Tartu linnas harrastus- ja võistlusspordi arendamise eesmärgil ning mille treeneril või juhendajal on vastava spordiala treeneri kutsekvalifikatsioon.
§ 4. Tegevustoetus
(1) Tegevustoetust antakse spordiklubile või spordikoolile Tartu linna haldusterritooriumil toimuvaks sporditegevuseks taotleja nimekirja kantud 7-19aastase (võimlemisklubile ja -koolile ka 5-6aastase) harrastaja (edaspidi: harrastaja) kohta, kelle elukohaks rahvastikuregistri andmetel on Tartu linn ning kes osaleb treeningtegevuses vähemalt kahel korral nädalas ning kes maksab spordiklubi või spordikooli liikme-, osalus- või õppemaksu või kes on selle maksmisest vabastatud.
(2) Tegevustoetust antakse treenerite ja juhendajate tasustamiseks ning treeningpaikade kasutamise kulude katteks. Kui eelnevad tingimused on täidetud, võib toetust kasutada ka muuks noortespordi tegevuse arendamiseks (võistlussõidud, treeningkogunemised, spordiinventar jm).
(3) Tegevustoetust antakse taotlemise aastale järgnevaks kalendriaastaks.
§ 5. Andeka noorsportlase toetus
(1) Andeka noorsportlase toetust antakse ühekordse toetusena spordiklubi või spordikooli nimekirja kantud andeka noorsportlase kohta, kelle elukohaks rahvastikuregistri andmetel on Tartu linn.
(2) Andeka noorsportlase toetust antakse konkreetse andeka noorsportlase sportliku tegevuse toetamiseks.
(3) Andeka noorsportlase teotust antakse taotlemise aastaks.
3. peatükk
Taotluse menetlemine
§ 6. Tegevustoetuse taotlemine
(1) Taotleja esitab Tartu Linnavalitsuse kultuuriosakonnale (edaspidi: kultuuriosakond) elektroonilises vormis taotluse ning selles esitatud andmeid tõendavad dokumendid hiljemalt 1. septembriks veebipõhise toetuste taotlemise keskkonna kaudu.
(2) Kahel või enamal erineval spordialal tegutsev taotleja esitab taotluse iga spordiala kohta eraldi.
(3) Taotleja esitab hiljemalt 1. novembriks kultuuriosakonnale spordiklubi või spordikooli treeningrühmade liikmete nimekirjad veebipõhise toetuste taotlemise keskkonna kaudu.
(4) Täisealine spordiklubi või spordikooli nimekirja kantud harrastaja või alaealise harrastaja seaduslik esindaja kinnitab harrastaja osalust vastavas spordiklubis või spordikoolis. Kinnitus esitatakse elektrooniliselt veebipõhises toetuse taotlemise keskkonnas või kirjalikult sporditeenistusele hiljemalt 15. detsembriks. Kui eelnimetatud kuupäevaks kinnitus puudub, ei arvata nimekirjas esitatud last või noort toetust saavate harrastajate hulka.
(5) Tegevustoetuse taotluse vormi kinnitab kultuuriosakond korraldusega.
§ 7. Andeka noorsportlase toetuse taotlemine
(1) Taotleja esitab kultuuriosakonnale elektroonilises vormis taotluse ning selles esitatud andmeid tõendavad dokumendid hiljemalt 1. veebruariks veebipõhise toetuste taotlemise keskkonna kaudu.
(2) Iga andeka noorsportlase kohta esitab taotleja eraldi taotluse.
(3) Andeka noorsportlase toetuse taotluse vormi kinnitab kultuuriosakond korraldusega.
§ 8. Taotluste menetlemine
(1) Kultuuriosakond kontrollib esitatud taotluse nõuetekohasust, selles esitatud andmete õigsust ja vastavust korra tingimustele ning taotleja nõuetele vastavust.
(2) Kui taotleja ja taotluse nõuetekohasuse kontrollimise käigus tehakse kindlaks, et taotlus või taotleja ei vasta nõuetele, annab kultuuriosakond taotlejale tähtaja puuduste kõrvaldamiseks. Kui taotleja ei kõrvalda määratud tähtpäevaks puudusi, jäetakse taotlus läbi vaatamata.
(3) Kui toetuse taotlemisel on esitatud valeandmeid, jäetakse taotlus läbi vaatamata ning taotlejale ei anta tegevustoetust vastava spordiala kohta, mille kohta esitatud taotluses valeandmeid esitati või andeka noorsportlase toetust valeandmete esitamisele järgneval kahel aastal.
(4) Kultuuriosakonnal on õigus nõuda Eesti Olümpiakomitee poolt kinnitatud treeneri kutsekvalifikatsiooni tunnistuse koopiat.
(5) Kultuuriosakond esitab Tartu Linnavalitsusele (edaspidi: linnavalitsus) ettepanekud tegevustoetuse andmise, toetuse suuruse ning laste ja noorte arvu kohta spordiklubide ja spordikoolide lõikes hiljemalt ühe kuu jooksul pärast linna eelarve kinnitamist Tartu Linnavolikogu poolt.
§ 9. Tegevustoetuse andmise, andmata jätmise või vähendamise otsustamine
(1) Tegevustoetuse andmise otsustab linnavalitsus hiljemalt kahe kuu jooksul pärast eelarve kinnitamist Tartu Linnavolikogu poolt, arvestades eelarves selleks eraldatud vahendite suurust.
(2) Toetuse suuruse arvutamise alused ja toetatavate laste ja noorte koguarvu kehtestab linnavalitsus.
(3) Linnavalitsus otsustab tegevustoetuse andmata jätmise § 11 lõige 3 sätestatud juhul.
(4) Linnavalitsus võib otsustada antud tegevustoetuse suuruse, laste ja noorte arvu vähendamise ja täiendava toetuse andmise teisele spordiklubile või spordikoolile, kui spordiklubi või spordikooli nimekirja kantud harrastajad lähevad kalendriaasta jooksul, milleks tegevustoetus anti, üle teise spordiklubisse või spordikooli koos treeneri või juhendajaga.
(5) Toetuse andmisest või toetuse andmata jätmisest teavitab kultuuriosakond taotlejat kirjalikult hiljemalt ühe kuu jooksul linnavalitsuse vastava otsuse vastuvõtmisest.
§ 10. Andeka noorsportlase teotuse andmine ja andmata jätmise otsustamine
(1) Andeka noorsportlase toetuse andmise otsustamiseks moodustab kultuuriosakonna juhataja vähemalt 5-liikmelise komisjoni 45 päeva jooksul pärast andeka noorsportlase toetuse taotluse esitamise tähtpäeva.
(2) Komisjon hindab andekate noorsportlaste taset, vajadusel jagab nad taseme järgi gruppidesse ning teeb kultuuriosakonna juhatajale ettepaneku tasemele vastava andeka noorsportlase toetuse suuruse kohta arvestades eelarves andeka noorsportlase toetuseks eraldatud vahendite suurust.
(3) Andeka noorsportlase toetuse andmise või § 11 lõikes 3 sätestatud juhul andmata jätmise otsustab kultuuriosakond korraldusega.
(4) Andeka noorsportlase toetuse andmisest või toetuse andmata jätmisest teavitab kultuuriosakond taotlejat kirjalikult hiljemalt ühe kuu jooksul kultuuriosakonna vastava otsuse vastuvõtmisest.
4. peatükk
Leping toetuse kasutamise kohta ja aruandlus
§ 11. Lepingu sõlmimine
(1) Taotlejaga, kellele on otsustatud toetust anda (edaspidi: toetuse saaja), sõlmib kultuuriosakonna juhataja toetuse kasutamise lepingu hiljemalt kahe kuu jooksul toetuse andmise otsuse tegemisest, v.a lõikes 3 ja lõikes 4 nimetatud juhul.
(2) Lepingu vormi kinnitab kultuuriosakond korraldusega.
(3) Enne lepingu sõlmimist kontrollib kultuuriosakond toetuse saaja poolt riiklike maksude nõuetekohase tasumise kohustuse täitmist ja eelnevalt antud toetuse kasutamise kohta aruande esitamist. Toetuse saaja maksuvõlgnevuse olemasolul või nõuetekohase aruande puudumise korral annab kultuuriosakond toetuse saajale tähtaja puuduste kõrvaldamiseks. Kui toetuse saaja ei ole puudusi antud tähtpäevaks likvideerinud, teeb kultuuriosakond linnavalitsusele ettepaneku jätta tegevustoetus andmata või otsustab andeka noorsportlase toetust mitte anda.
(4) Võlgnevuse ilmnemisel treeningpaiga kasutamiseks Tartu linnaga või Tartu linnale kuuluva juriidilise isikuga sõlmitud lepingust tulenevalt annab kultuuriosakond toetuse saajale tähtaja võlgnevuse likvideerimiseks või kokkuleppe sõlmimiseks võlgnevuse likvideerimise kohta. Kultuuriosakonnal on õigus mitte sõlmida lepingut enne, kui võlgnevus ei ole likvideeritud või võlgnevuse likvideerimise kokkulepe ei ole sõlmitud.
§ 12. Lepingu täitmine
(1) Kultuuriosakonnal on õigus peatada lepingukohase makse tegemine, kui ilmneb, et toetuse saajal on treeningpaiga kasutamiseks Tartu linnaga või Tartu linnale kuuluva juriidilise isikuga sõlmitud lepingu kohane üüri või rendi maksmise kohustus täitmata kuni kohustuse täitmiseni või võlgnevuse likvideerimiseks kokkuleppe sõlmimiseni.
(2) Kui võlgnevust ei likvideerita või kokkulepet ei sõlmita kalendriaasta jooksul, milleks toetus anti, kaotab toetuse saaja õiguse saamata jäänud toetuse osale.
(3) Kultuuriosakonnal on õigus spordiklubile ja spordikoolile antud toetuse suurust kalendriaasta jooksul vähendada ning muuta sõlmitud lepingut, kui harrastajate arv spordiklubis või spordikoolis väheneb võrreldes arvuga, kelle kohta linnavalitsus on taotlejale toetust andnud.
§ 13. Aruandlus ja kontroll
(1) Toetuse saaja on kohustatud:
1) esitama toetuse kasutamise kohta kultuuriosakonnale elektroonilises vormis aruande veebipõhise toetuste taotlemise keskkonna kaudu 5. veebruariks;
2) kajastama veebipõhises toetuste taotlemise keskkonnas spordiklubi või spordikooli treeningrühmade liikmete nimekirjade muutusi aastaringselt.
(2) Aruande vormi kinnitab kultuuriosakond korraldusega.
(3) Kultuuriosakonnal on õigus:
1) nõuda toetuse kasutamise aruande juurde kuludokumentide koopiaid, seletusi ja vahearuandeid;
2) nõuda spordiklubi või spordikooli liikme-, osalus- või õppemaksu kogumise aruandeid, koos maksust vabastatud laste ja noorte nimekirjadega;
3) teostada spordiklubides ja spordikoolides kontrolli eraldatud toetuse sihipärase kasutamise ja esitatud nimekirjade õigsuse kohta.
§ 14. Lepingu lõpetamine
Leping toetuse saajaga lõpetatakse ja kultuuriosakonna nõudel kohustub toetuse saaja osaliselt või täies mahus kandma toetuse tagasi, kui:
1) toetuse saaja ei kasutanud toetust sihtotstarbeliselt;
2) toetuse saaja ei ole esitanud nõuetekohast aruannet toetuse kasutamise kohta;
3) toetuse saaja on toetuse taotlemisel esitanud valeandmeid;
4) tegevus, mille jaoks toetus eraldati, ei toimunud;
5) toetuse saaja ei vasta toetuse kasutamise perioodil toetuse saamise kriteeriumitele;
6) muudel lepingus sätestatud juhtudel.
5. peatükk
Lõppsätted
§ 15. Vabastamine liikme-, osalus- või õppemaksu tasumisest
Spordiklubi või spordikool kohustub vabastama sotsiaalabi osakonna tõendi olemasolul vähekindlustatud perest pärit ning vanema avalduse alusel 4 ja enama alla 18-aastase lapsega perest pärit 7-19aastased spordiklubi või spordikooli nimekirjade kantud harrastajad liikme-, osalus- või õppemaksust, eeldusel, et selliste harrastajate koguarv ei ületa 20% nimekirjadesse kantud 7-19aastaste harrastajate koguarvust.
§ 16. Määruse rakendamine
(1) Alates 1. jaanuarist 2012. a kehtib § 3 lõige 4 järgmises sõnastuses:
“(4) Toetust antakse spordiklubi või spordikooli spordiala kohta, millega tegeletakse aktiivselt Tartu linnas harrastus- ja võistlusspordi arendamise eesmärgil ning mille vähemalt ühel treeneril on vastava spordiala 3. astme treeneri kutsekvalifikatsioon.” .
(2) Tartu Linnavolikogu 26. juuni 2008. a määrus nr 93 "Eraõiguslikele spordiklubidele ja spordikoolidele toetuse andmise kord" tunnistatakse kehtetuks.
(3) Määrus jõustub … juulil 2010. a
Õiend
Tartu Linnavalitsuse istungi protokolli kantava otsuse eelnõu "Tartu Linnavolikogu määruse "Eraõiguslikele spordiklubidele ja spordikoolidele toetuse andmise kord" eelnõu esitamine " juurde
Tartu Linnavolikogu kehtestas 26. juuni 2008. a määrusega nr 93 hetkel kehtiva eraõiguslikele spordiklubidele ja -koolidele toetuste andmise korra. Nimetatud korra alusel on toetuste eraldamine toimunud kahel aastal (2009. ja 2010. eelarve aastal). Selle perioodi jooksul on ilmnenud vajadusi korra täpsustamiseks ning täiendamiseks. Käesolevas eelnõus sporditeenistuse poolt välja töötatud muudatusettepanekute eesmärk on muuta toetuste andmise kord selgemaks ja konkreetsemaks.
Spordiklubidele ja spordikoolidele toetuse andmise kord kehtestati esmakordselt ligi 10 aastat tagasi. Sellest ajast on esialgset korda korduvalt täiendatud ja üksikuid kohti täpsustatud, mille tulemusel on muutunud õigusakti struktuur killustatuks.
Silmapaistvaks muudatuseks on korra selgem ülesehitus: kord on jaotatud pealkirjastatud peatükkidesse ning on normitehniliselt loogilisem ja selgem, arvestades toetuse liike ning liikudes üldsätetest erisäteteni.Kuna muutub korra ülesehitus, on selguse huvides korra muutmise asemel otstarbekas hetkel kehtiv kord kehtetuks tunnistada ning kehtestada uus ja selgema ülesehitusega kord.
Peamised sisulised muudatused eelnõus on järgmised:
1) Klubi või kool ei pea enam olema registreeritud Tartu linnas. Oluline on, et tema tegutsemiskoht oleks Tartu linnas ja tegeldaks tartlastega.
2) ID-kaardiga kinnitus. Koostöös IT teenistusega käivitub 2011. aastaks toetuse taotlejatele uus süsteem, mille kohaselt Täisealine spordiklubi või spordikooli nimekirja kantud harrastaja või alaealise harrastaja seaduslik esindaja kinnitab harrastaja osalust vastavas spordiklubis või spordikoolis. Kinnitus esitatakse elektrooniliselt veebipõhises toetuse taotlemise keskkonnas või kirjalikult sporditeenistusele hiljemalt 15. detsembriks. Kui eelnimetatud kuupäevaks kinnitus puudub, ei arvata nimekirjas esitatud last või noort toetust saavate harrastajate hulka
Säte võimaldab tõhusamalt kontrolli teostada nimekirjade õigsuse kohta ja aitab kaasa õiglasemale linnapoolsele toetuste jagamisele. Sarnane süsteem on juba edukalt käivitunud Tallinnas ja nende väitel on see oluliselt nimekirju korrigeerinud ning vähendanud märgatavalt ekslikult või pahatahtlikult mitte treeningtöös osalejate nimede sattumist nimekirjadesse.
3) Rangem sanktsioneerimine valeandmete esitamisel. Kui toetuse taotlemisel on esitatud valeandmeid, jäetakse taotlus läbi vaatamata ning taotlejale ei anta tegevustoetust vastava spordiala kohta või andeka noorportlase toetust valeandmete esitamisele järgneval kahel aastal. Hetkel kehtiv kord ei luba sanktsioneerida valeandmete esitajaid muuga kui vaid lepingu lõpetamisega ja juba antud toetuse tagasi nõudmisega ning puudub alus keelduda järgmisel aastal toetuse andmisest. Osakond leiab, et pahatahtlikku suhtumist tuleks karmimalt menetleda ning kultuuriosakonna ettepanek on viia sisse ülaltoodud muudatus.
4) Maksuvõlgnevuste kontroll taotluse läbivaatamisel ja enne lepingu sõlmimist
Hetkel kehtiv kord kohustab sporditeenistust maksevõlgnevuste puudumist kontrollima enne toetuse väljamakse tegemist. Selline kontroll lepingu täitmise käigus on liiga töömahukas. Oluline on mitte sõlmida lepingut maksuvõlglastega. Eelnõu kohaselt toimuks maksevõlgnevuste kontrollimine 2 korda:
1. taotluse läbivaatamisel enne toetuse andmise otsustamist;
2. enne lepingu sõlmimist.
Võlgnevuse tuvastamisel, antakse taotlejale tähtaeg selle likvideerimiseks. Varem sellisel juhul tuli leping lõpetada. Kui võlgnevust ei likvideerita, teeb kultuuriosakond linnavalitsusele ettepaneku jätta toetus andmata.
5) Taotlejal ei tohi olla võlgnevusi linnale. Uue sättena on Tartu linnale treeningpaikade kasutamise eest võlgnevuse korral kultuuriosakonnal õigus võlgnevuse likvideerimiseni või haldajaga maksegraafiku sõlmimiseni jätta leping taotlejaga sõlmimata või vastav osa toetusest välja maksmata.
6) Andeka noorsportlase vanuse ülempiiri tõstetakse 19. eluaastalt 23. eluaastani. Muudatus on tingitud vajadusest väärtustada järelkasvu vanuseklassist täiskasvanute vanuseklassi üleminekut. See on andekatele noorsportlastele riskantne periood (kas jätkata spordiga tegelemist või mitte) ja nende lisatoetamine sel perioodil oleks hädavajalik.
7) Alates 1.01.2012 ei rahastata neid klubisid kelle treeneriteks on vaid 1. ja 2. astme kutsekvalifikatsiooniga treenerid. Muudatus on vajalik motiveerimaks klubisid väärtustama enam treenerite haridust ja kõrgemat kutsekvalifikatsiooni ning tagada eeldused paremale spordimeisterlikkusele, samuti selleks, et garanteerida, et lastega tehakse parimat tööd ning nende tervisele ei ole ohtu. 1. astme kutsekvalifikatsioon on pigem abitreeneri kvalifikatsioon ja 2. astme kutsekvalifikatsioon on algaja ja väheste kogemustega treeneri kvalifikatsioon. Mõlemat kvalifikatsiooni saab taotleda läbides vastav arv tunde kursustel ning tehes vastavas alaliidus selle taseme eksami. Erialase kõrgharidusega treenerite kutsekvalifikatsioon algab 3. astmest ja see oleks igati õige ja loogiline, et klubis või spordikoolis oleks tegevuses vähemalt üks erialase kõrgharidusega ja kõrgemat kutsekvalifikatsiooni omav treener. Säte hakkaks kehtima 2012. a 1. jaanuarist, andmaks neile klubidele, kel on ametis hetkel madala kutsekvalifikatsiooniga treenerid, piisavalt aega tegelda treenerite kõrgema kutsekvalifikatsiooni taotlemisega või võtta ametisse kõrgema kutsekvalifikatsiooniga treenerid või liitumiseks klubidega, kellel on ametis vajaliku kutsekvalifikatsiooniga treenerid.
8) Reserv. Varem kehtinud korra kohaselt oli võimalik kalendriaasta jooksul taotleda treeningtingimuste parandamiseks toetust reservist, mis kujunes korra kohaselt tagasi kantud või andmata jäetud toetuste arvelt. Käesolevast korrast on see võimalus välja jäetud.
9) Antud toetuse muutmine. Selgemalt on lahti kirjutatud antud toetuse vähendamine või muutmine kalendriaasta kestel. Varasemalt oli sätestatud, et linnavalitsus otsustab toetuse muutmise: kui laste või noorte arv klubis või koolis väheneb; kui lapsed või noored lähevad ühest klubist või koolist üle teise klubisse või kooli ning kui leping lõpetatakse ennetähtaegselt ja toetus nõutakse tagasi.
Eelnõu kohaselt on kultuuriosakonnal õigus spordiklubile ja spordikoolile antud toetuse suurust kalendriaasta jooksul vähendada ning muuta sõlmitud lepingut, kui harrastajate arv spordiklubis või spordikoolis väheneb võrreldes arvuga, kelle kohta linnavalitsus on taotlejale toetust andnud. Tegemist on lepingu täitmisel jooksva kontrolli käigus selgunud nimekirja kantud laste arvu muudatustest tuleneva vähendamisega, mille võib lepingu muudatusega vormistada osakond.
Samuti ei ole mõistlik tulla linnavalitsusse otsustama toetuse muutmist kui esinevad lepingu ennetähtaegse lõpetamise alused. Tegemist on lepingu täitmise küsimusega. Osakond lõpetab lepingu ja nõuab sellisel juhul lihtsalt toetuse tagasi.
Samas, kui spordiklubi või spordikooli nimekirja kantud harrastajad lähevad kogu grupiga kalendriaasta jooksul üle teise spordiklubisse või spordikooli koos treeneri või juhendajaga ja linnavalitsus soovib sellest tulenevalt muuta tellimust klubile, siis otsustab antud tegevustoetuse suuruse, laste ja noorte arvu vähendamise ja teisele klubile või koolile täiendava toetuse andmise linnavalitsus.
Käesolev eelnõu on ette valmistatud kultuuriosakonna poolt koostöös linnakantselei õigusteenistusega. Muudatusi ja täiendusi on arutatud Tartu Spordiliidu ning suuremate ja aktiivsemate klubide esindajatega. Samuti on arvesse võetud ekspertide arvamust.
Vajadusel kutsuda istungile täpsustavate selgituste andmiseks sporditeenistuse juhataja Veljo Lamp.
Veljo Lamp
sporditeenistuse juhataja