Õigusakti eelnõu: Sõbra tänava Siili tänavaga ühendamise, Sõbra tänavale raudtee ülekäigu- ja ülesõidukoha rajamise ja Sõbra - Turu tänavate ristmiku rekonstrueerimiseks projekteerimistingimuste määramine

Akti väljaandja: Tartu Linnavalitsus
Akti liik: Korraldus
Teema: Sõbra tänava Siili tänavaga ühendamise, Sõbra tänavale raudtee ülekäigu- ja ülesõidukoha rajamise ja Sõbra - Turu tänavate ristmiku rekonstrueerimiseks projekteerimistingimuste määramine
Reg. number: LV-K-0222
Seisund: Lõpetatud
Koostamise kp: 09.02.2010
Koostaja: Peep Margus
Ettekandja: Urmas Ahven
Õigusakt: Tartu Linnavalitsuse 2.03.2010 korraldus nr 282 "Sõbra tänava Siili tänavaga ühendamise, Sõbra tänavale raudtee ülekäigu- ja ülesõidukoha rajamise ja Sõbra - Turu tänavate ristmiku rekonstrueerimiseks projekteerimistingimuste määramine"
Failid: PRISMA_LIIKLUS_600X1000_M500_IP.pdf ( 1236 kb )
PRISMA_LIIKLUS_var2_A3_M500.pdf ( 358 kb )
PRISMA_TARTU_Liiklus_161209.pdf ( 1911 kb )
EELNÕU





Lisa
Tartu Linnavalitsuse
korralduse eelnõu nr LV-K-0222 juurde

    Sõbra tänava Siili tänavaga ühendamise, Sõbra tänavale raudtee ülekäigu- ja ülesõidukoha rajamise ja Sõbra - Turu tänavate ristmiku rekonstrueerimise projekteerimistingimused PTR-10-003

    Projekteerimistingimuste taotleja: OÜ Tarmeko KV
    Projekteerimise tingimused kehtivad 2 aastat alates korralduse jõustumisest

    1. Lähtedokumendid
    1.1 Asukohaskeem lisa 1

    2. Lähteandmed
    2.1 Projekt koostada vastavalt teede- ja sideministri 28. septembri 1999. a määrusele nr 54 “Teeprojekti suhtes esitatavad nõuded” ning teede- ja sideministri 9. juuli 1999. a määruse nr 39 "Raudtee tehnokasutuseeskiri" lisa 4 "Raudteeülesõidukoha ehitamise, korrashoiu ja kasutamise juhend".
    2.2 Projekteerida vastavalt järgmistele Eesti Standarditele:
    2.2.1 EVS 843:2003 “Linnatänavad”. Projekteerimise lähtetase kõigi tehniliste lahenduste osas on hea “H”;
    2.2.2 EVS 613:2001 "Liiklusmärgid ja nende kasutamine" ja selle hilisemad täiendused EVS 613:2001/A1:2008. Kasutada alumiiniumist märgialuseid ja kuumtsingitud metalldetaile;
    2.2.3 EVS 614:2008 "Teemärgised ja nende kasutamine". Teekattemärgised projekteerida termoplastikust või värvilistest tänavakividest;
    2.2.4 EVS 615:2001 "Foorid ja nende kasutamine" ja selle hilisemad täiendused EVS 615:2001/A1:2008.
    2.3 Arvestamisele kuuluvad Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna arhiivis asuvad dokumendid:
    2.3.1 Tartu linna üldplaneering 06.10.2005. a;
    2.3.2 Tartu linna jalgrattaliikluse arenguskeem 01.12.2006;
    2.3.3 Kalevi MR hoonestuse eskiis 01.01.1988;
    2.3.4 Teguri tn ettevõtete grupi II ehitusjärjekorra generaalplaani skeem 01.01.1982;
    2.3.5 Sõbra 54 krundi detailplaneering 29.06.2006;
    2.3.6 Rebase 25 ja 27 kruntide ning lähiala detailplaneering 06.10.2005;
    2.3.7 OÜ Liiklusbüroo töö nr 911/60S "Tartu linn, Prisma kaubanduskeskuse rajamine Sõbra 56 territooriumile. Liikluskorralduse eskiislahendus".
    2.4 Projekt (ja selle osad) koostada vastavat tegevusluba omava füüsilise või juriidilise isiku poolt.
    2.5 Projekti koostamise aluskaardiks võtta aktualiseeritud (olemasolevat situatsiooni tõeselt kajastav, sh tehnovõrgud) digitaalselt mõõdistatud geodeetiline alusplaan täpsusastmega M 1:500, kus on esitatud andmed koostaja kohta (ettevõtja nimi, litsentsi nr, töö nr), mõõdistamise aeg. Geodeetiline alusplaan peab olema registreeritud linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna geodeesiateenistuses. Alusele peavad olema kantud kõik puud.
    2.6 Väljastatud projekteerimistingimused, võrguettevõtete tehnilised tingimused ja muu projektiga seonduv informatsioon lisada projekti kausta.

    3. Projektlahenduse sisu
    3.1 Projekteerida Sõbra tänava Siili tänavaga ühendamine, Sõbra tänavale raudtee ülekäigu- ja ülesõidukoha rajamine ja Turu ja Sõbra tänavate ristmiku rekonstrueerimine lisas 1 näidatud mahus. Kui projektlahendus seda tingib, võib projekteeritavat ala suurendada või vähendada. Projekteeritavate tehnovõrkude osad võivad ületada lisas 1 näidatud mahtu.
    3.1.1 Projekteerida parempöörde raja pikendamine Sõbra tänavalt Turu tänavale.
    3.1.2 Turu tänava liiklussuundi eraldava ohutussaare arvelt projekteerida vasakpöörderadade rajamine Turu tänavalt Sõbra tänavale. Vasakpöörderaja projekteerimisel tagada nõuetekohase ohutussaare säilimine jalakäijate foorreguleeritud ülekäigurajal. Projekteerida ohutussaarel asuvate puude ümberistutamine.
    3.2 Sõidukijuhtidele tagada ristmikel ja raudtee ülesõidukohal normikohane nähtavus, projekteerida vastavad meetmed. Näidata asendiplaanil nähtavuskolmnurgad ja sõidukite pöörderaadiused.
    3.3 Kui raudtee ülesõidukoha rajamine nõuab Sõbra tänava kõrgusgabariidi muutmist, järgida, et Sõbra tänava pikikalle Turu tänava suunas oleks vastavuses p 2.2.1 nimetatud dokumendi nõuetega.
    3.4 Projekteerida nõuetele vastava tänavavalgustuse rajamine. Näidata tänavavalgustuse toitekaablite ja mastide asukohad ning tüübid. Valgustus projekteerida sobiliku kõrgusega kuumtsinkmastidega. Valgustuse toitekaabel projekteerida maakaablina. Projekteerimisel teha koostööd linnamajanduse osakonna tänavavalgustuse peaspetsialistiga. Vajadusel projekteerida täiendav valgustus jalakäijate ülekäikudele.
    3.5 Lahendada projekteeritavalt alalt sademevee kogumine ja kanaliseerimine. Tänava vertikaalplaneerimise ja sademevee kanaliseerimise projekteerimisel leida lahendused, mis väldiksid sademevee valgumise tänavamaalt naaberkruntidele.
    3.6 Esitada ehitusest tulenev tehnovõrkude rajamise, rekonstrueerimise ja ümbertõstmise lahendus.
    3.7 Ehitustööde läbiviimiseks projekteeritaval alal võtta luba olemasolevate ja projekteeritavate tehnovõrkude valdajatelt.
    3.8 Esitada alal likvideeritav, ümber istutatav ja asendatav haljastus, sh tööde käigus rikutud murupindade taastamine. Puude raieks tuleb taotleda raieluba vastavalt Tartu Linnavolikogu 01.07.2004 määrusele nr 79 "Puu raiumiseks loa andmise kord". Puude raie ja ümberistutamise projekteerimisel näidata uute/ümberistutavate puude asukohad. Säilitada Sõbra tn kõnniteed palistav 2-poolne allee.
    3.9 Fikseerida väljakaevatava pinnase maht ja ladustamise koht.
    3.10 Esitada töömahtude koondtabel tööliikide lõikes.
    3.11 Projekti mahus esitada järgmised tööjoonised:
    3.11.1 asendiplaan koos liikluskorralduse, tänavavalgustuse, haljastuse ja tehnovõrkudega;
    3.11.2 vertikaalplaneerimise joonis koos sademevee ärajuhtimisega;
    3.11.3 tänavavalgustuse liitumisskeem;
    3.11.4 fooriprogramm, mis arvestab ristmikul eri sõidusuundade liiklusvoogude jagunemist ja intensiivsuse muutumist ööpäevas.

    4. Kooskõlastused (kanda projekti asendiplaanile)
    4.1 Maaomanikud/nende volitatud esindaja;
    4.2 AS EVR Infra.

    5. Koostatud projekt esitada (esitada 2 identset eksemplari, millest üks köita pappkaantega arhiveerimiseks projektide arhiivis) ehitusloa taotlemiseks arhitektuuri ja ehituse osakonnale.

    Vastavalt raudteeseaduse § 31 lg 2 teostab raudtee-ehituse ehitusjärelevalve toiminguid ehitusseaduse § 59 lg 1 tähenduses Tehnilise Järelevalve Amet, sealhulgas annab Tehnilise Järelevalve Amet välja raudteerajatise (ülekäigu- ja ülesõidukoha) ehitusloa ja kasutusloa.


    Lisa 1 Asukohaskeem
    PTR-10-003 juurde




Õiend
Tartu Linnavalitsuse korralduse eelnõu "Sõbra tänava Siili tänavaga ühendamise, Sõbra tänavale raudtee ülekäigu- ja ülesõidukoha rajamise ja Sõbra - Turu tänavate ristmiku rekonstrueerimiseks projekteerimistingimuste määramine " juurde