Akti väljaandja: | Tartu Linnavalitsus |
Akti liik: | Istungi protokolli kantav otsus |
Teema: | Informatsioon arengu- ja planeerimiskomisjonile Tartu linna üldplaneeringu ptk 12 "Üldiste riigikaitseliste vajaduste arvestamine ja riigikaitselise otstarbega maa-alade määramine", ptk 13 "Ettepanekud linnakeskkonna kuritegevusriskide ennetamiseks planeerimise kaudu" ja ptk 14 " Ettepanekud kehtestatud maakonnaplaneeringu täpsustamiseks" ülevaatamise osas |
Reg. number: | LV-IP-0038 |
Seisund: | Lõpetatud |
Koostamise kp: | 04.02.2010 |
Koostaja: | Kätlin Müür |
Ettekandja: | Urmas Ahven |
Failid: | Üldiste riigikaitseliste vajaduste arvestamine ja riigikaitselise otstarbega maa.doc ( 22 kb ) Ettepanekud linnakeskkonna kuritegevusriskide ennetamiseks planeerimise kaudu.doc ( 30 kb ) Ettepanekud kehtestatud maakonnaplaneeringu täpsustamiseks.doc ( 22 kb ) |
TARTU LINNAVALITSUS | |
ISTUNGI PROTOKOLLI KANTAV OTSUS | |
Tartu |
04. veebruar 2010. a. nr LV-IP-0038 |
Informatsioon arengu- ja planeerimiskomisjonile Tartu linna üldplaneeringu ptk 12 "Üldiste riigikaitseliste vajaduste arvestamine ja riigikaitselise otstarbega maa-alade määramine", ptk 13 "Ettepanekud linnakeskkonna kuritegevusriskide ennetamiseks planeerimise kaudu" ja ptk 14 " Ettepanekud kehtestatud maakonnaplaneeringu täpsustamiseks" ülevaatamise osas |
KUULATI: | Urmas Ahvena ettekannet |
OTSUSTATI: |
1. Võtta informatsioon Tartu linna üldplaneeringu ptk 12 "Üldiste riigikaitseliste vajaduste arvestamine ja riigikaitselise otstarbega maa-alade määramine", ptk 13 "Ettepanekud linnakeskkonna kuritegevusriskide ennetamiseks planeerimise kaudu" ja ptk 14 " Ettepanekud kehtestatud maakonnaplaneeringu täpsustamiseks" ülevaatamise osas teadmiseks;
2. Suunata informatsioon linnavolikogu arengu- ja planeerimiskomisjoni;
3. Ettekandjaks arengu- ja planeerimiskomisjonis määrata Indrek Ranniku. |
Juhataja: | |
Protokollija |
Käsitletava peatüki ülevaatamine on esitatud järgmise ülesehitusega:
· kehtivas planeeringus olev tekst (ilma peatüki pealkirjata);
· planeeringukohase arengu senised tulemused ja planeeringu edasise elluviimise võimalused;
· uue planeeringu koostamise vajadus või detailplaneeringu kehtetuks tunnistamise vajadus;
· üldplaneeringu elluviimisel ilmnenud olulised mõjud majanduslikule, sotsiaalsele, kultuurilisele ja looduskeskkonnale ning võimalike oluliste negatiivsete mõjude vähendamise tingimused ning muud üldplaneeringu elluviimisega seotud küsimused.
1. Üldiste riigikaitseliste vajaduste arvestamine ja riigikaitselise otstarbega maa-alade määramine
1.1. Kehtivas üldplaneeringus olev tekst.
1.2. Planeeringukohase arengu senised tulemused ja planeeringu edasise elluviimise võimalused
Üldplaneeringu kehtestamise järel on asutud koostama detailplaneeringut kaitseministeeriumi Lõuna kaitseringkonna ja Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste Tagalakeskuse baasi maa-ala kohta Raadi asumis. Samuti on alustatud planeeringu koostamist Turu tn 56 krundile avavangla rajamiseks. Koostatud ja kehtestatud on Tartumaa Päästeteenistuse keskuse detailplaneering krundile Kaunase pst 73A. Kodakondsus- ja migratsiooniamet (endise nimega) on kolinud Riia tn 132 asuvasse hoonesse.
Riigikaitsemaade areng saab edasi toimuda vastavalt üldplaneeringule, linnale ei ole laekunud taotlusi muudatuste tegemiseks riigikaitsemaade asukohtade või piiride muutmiseks.
1.3. Uue planeeringu koostamise vajadus või detailplaneeringu kehtetuks tunnistamise vajadus.
Riigikaitsemaade osas puudub vajadus uue üldplaneeringu koostamiseks või detailplaneeringute kehtetuks tunnistamiseks.
1.4. Üldplaneeringu elluviimisel ilmnenud olulised mõjud majanduslikule, sotsiaalsele, kultuurilisele ja looduskeskkonnale ning võimalike oluliste negatiivsete mõjude vähendamise tingimused ning muud üldplaneeringu elluviimisega seotud küsimused.
Riigikaitsemaadel toimunud tegevustega ei ole kaasnenud prognoosimatuid mõjusid ning ei ole olnud vajadust välja töötada täiendavaid meetmeid mõjude leevendamiseks.
2. Ettepanekud linnakeskkonna kuritegevusriskide ennetamiseks planeerimise kaudu
2.1. Kehtivas üldplaneeringus olev tekst.
2.2. Planeeringukohase arengu senised tulemused ja planeeringu edasise elluviimise võimalused
Detailplaneeringute koostamisel ning projekteerimistingimuste väljastamisel on arvestatud üldplaneeringus tooduga. Üldplaneeringus toodud kuritegevust ennetavad meetmed on jätkuvalt aluseks linna ruumilise arengu suunamisel.
2.3. Uue planeeringu koostamise vajadus või detailplaneeringu kehtetuks tunnistamise vajadus.
Kuritegevust ennetavate meetmete osas puudub vajadus uue üldplaneeringu koostamiseks või detailplaneeringute kehtetuks tunnistamiseks.
2.4. Üldplaneeringu elluviimisel ilmnenud olulised mõjud majanduslikule, sotsiaalsele, kultuurilisele ja looduskeskkonnale ning võimalike oluliste negatiivsete mõjude vähendamise tingimused ning muud üldplaneeringu elluviimisega seotud küsimused.
Kuritegevust ennetavate meetmete elluviimisel läbi detailplaneeringute ja ehitusprojektide ei ole kaasnenud prognoosimatuid mõjusid ning ei ole olnud vajadust välja töötada täiendavaid meetmeid mõjude leevendamiseks.
3. Ettepanekud kehtestatud maakonnaplaneeringu täpsustamiseks
3.1. Kehtivas üldplaneeringus olev tekst.
3.2. Täiendavate ettepanekute esitamine maakonnaplaneeringu täpsustamiseks.
Täiendavalt on vajalik teha ettepanek linna ja selle lähiala tervisespordirajatiste, matkaradade ning puhkekohtade ühtse võrgustiku loomiseks maakonnaplaneeringu vastava teemaplaneeringu koostamiseks.