EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
KORRALDUS |
|
Tartu
|
23. aprill 2009. a. nr LV-K-0534 |
Miina Härma Gümnaasiumi koosseisu kinnitamine ja Tartu Linnavalitsuse 17. veebruari 2009. a korralduse nr 151 osaline kehtetuks tunnistamine |
Võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 30 lg 1 p 2 ja Tartu Linnavolikogu 02. jaanuari 1999. a määrusega nr 8 kehtestatud Tartu linna ametiasutuste hallatavate asutuste asutamise, haldamise, ümberkorraldamise ja lõpetamise korra p 3.5 ning lähtudes haridusministri 15. septembri 1999. a määrusest nr 48 “Lasteaed-algkooli, algkooli, põhikooli ja gümnaasiumi personali miinimumkoosseisu kinnitamine” ja Miina Härma Gümnaasiumi direktori taotlust, Tartu Linnavalitsus
o t s u s t a b:
1. Kinnitada alates 1. septembrist 2009. a Miina Härma Gümnaasiumi koosseis vastavalt lisale.
2. Tunnistada kehtetuks Tartu Linnavalitsuse 17. veebruari 2009. a korralduse nr 151 "Tartu Linnavalitsuse haridusosakonna haldusalas tegutsevate üldhariduskoolide, Tartu Keeltekooli ja Tartu Kutsehariduskeskuse koosseisude kinnitamine" punkt 1.2.
3. Korraldus jõustub 6. mail 2009. a.
4. Käesoleva korralduse peale võib esitada Tartu Linnavalitsusele vaide haldusmenetluse seaduses sätestatud korras 30 päeva jooksul arvates korraldusest teadasaamise päevast või päevast, millal oleks pidanud korraldusest teada saama või esitada kaebuse Tartu Halduskohtule halduskohtumenetluse seadustikus sätestatud korras 30 päeva jooksul arvates korralduse teatavakstegemisest.
|
Lisa |
|
Tartu Linnavalitsuse |
|
korralduse eelnõu nr LV-K-0534 juurde |
Tartu Linnavalitsuse .....05.2009
korralduse nr..... juurde
Miina Härma Gümnaasiumi koosseis
Jrk
nr | Finantseerimiseelarve | Ametikohtade
arv |
| Juhid | 4,3 |
1. | Direktor | 1 |
2. | Arendusjuht | 1 |
3. | Haridustehnoloog | 0,3 |
4. | Õppejuht | 1 |
5. | Direktori asetäitja majanduse alal | 1 |
| Tippspetsialistid | 56,84 |
6. | Huvijuht | 1 |
7. | Psühholoog | 1 |
8 | Raamatukogu juhataja | 1 |
9. | Ringijuht | 4,2 |
10. | Sotsiaalpedagoog | 1 |
11. | Õpetaja | 48,64 |
| Keskastme spetsialistid | 3 |
12. | Infojuht | 1 |
13. | Laborant | 1 |
14. | Sekretär | 1 |
| Töölised ja abiteenistujad | 15 |
15. | Koristaja | 10 |
16. | Majahoidja | 1 |
17. | Remonditööline | 1 |
18. | Valvur | 3 |
| KOKKU | 79,14 |
|
Õiend
Tartu Linnavalitsuse korralduse eelnõu "Miina Härma Gümnaasiumi koosseisu kinnitamine ja Tartu Linnavalitsuse 17. veebruari 2009. a korralduse nr 151 osaline kehtetuks tunnistamine " juurde
Aluseks võttes põhikooli- ja gümnaasiumiseadust § 36 lg 3 määrab kooli personali koosseisu direktor, tuginedes haridus- ja teadusminitri määrusega kehtestatud miinimumkoosseisule.
Tartu linna ametiasutuste hallatavate asutuste asutamise, haldamise, ümberkorraldamise ja lõpetamise korra p 3.5 kohaselt kinnitab linnavalitsus asutuste koosseisud.
Seoses sooviga tõhustada koolis õppe- ja kasvatustöö efektiivsust – luua soodsad tingimused koolis õpetatavate ainete omavaheliseks paremaks integreerumiseks õppetöös nii horisontaalselt (ainealaselt) kui ka vertikaalselt (kooliositi). Kaasata kõik kooli õpetajad kooli juhtimisse, anda õpetajatele erialaselt paremad võimalused tõsta õppe- ja kasvatustöö efektiivsust. Kaasata kõik õpetajad koolile oluliste küsimuste arutellu, pannes nad vastutama, andes neile otsustusõiguse. Muuta kooli juhtimissüsteem efektiivsemaks ja asendada horisontaalne juhtimine vertikaalsega on Miina Härma Gümnaasiumi direktor esitanud avalduse struktuurimuudatuse kohta Miina Härma Gümnaasiumi juhtimises alates 2009/2010. õppeaastast.
01.01.2009 01.09.2009 muutus
direktori asetäitja
õppe- ja kasvatustöö alal 2 - -2
õppejuht 1 +1
arendusjuht 1 +1
haridustehnoloog 0,3 +0,3
------------------------
kokku muudatus +0,3
1. Õppejuhi ametikoht (1,0) ja õppetoolide süsteem.
Õppejuhi pädevuses on õppetöö korraldusega seonduv kõigis kooliastmeis, klassijuhatajate töö koordineerimine, töö erivajadustega õpilastega ja koostöö kooli tugistruktuuridega, e-kooli administreerimine, praktikantide nõustamine ja õppetoolide töö juhtimine.
Õppetooli kuuluvad sarnase ühisosaga ainete õpetajad. Õppetoolide pädevuses on erialase info vahetamine, ainealastel koolitustel osalemise koordineerimine, osalemine konkurssidel, õppekirjanduse uuendamise vajaduse hindamine ja tellimine, töökavad. Õppetooli juhataja hoolitseb ka õppetoolis õpetatavate ainete kvaliteedi eest. Õppetooli juhataja on aineõpetaja.
2. Arendusjuhi ametikoht (1,0).
Arendusjuhi pädevusse kuulub kooli õppekava arendus, töö kooli arengukavaga, välissuhtlus ja projektid, kooli sisehindamine, personalitöö. Arendusjuht koordineerib kooli raamatukogu juhataja, infojuhi ja haridustehnoloogi tegevust.
3. Luua haridustehnoloogi ametikoht (0,3)
Haridustehnoloogi pädevuses on tunniplaani, samuti ruumijaotusplaanide ning õpetajate korrapidamisgraafikute koostamine arvutiprogrammi abil ja nende ühitamine e-Kooliga.
Haridustehnoloog nõustab õpetajaid IKT alaselt ja organiseerib vajadusel vastavaid koolitusi. Selle õppeaastal on üks aineõpetaja täitnud nimetatud ülesandeid lisatasu alusel.
Kõik kulud ametikohtade koondamisega ja loomisega kaetakse Miina Härma Gümnaasiumi 2009.aasta eelarveliste vahendie arvel.