TARTU LINNAVALITSUS | |
KORRALDUS | |
Tartu |
06. juuni 2008. a. nr LV-K-0749 |
Kesklinna Ropka linnaosaga ühendava jalgtee ja jalgrattatee rajamiseks projekteerimistingimuste määramine |
Võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 6 lg 1, § 30 lg 1 p 2, teeseaduse § 19 lg 5 ja Tartu linna ehitusmääruse § 26 lg 1 ja lg 4 ja arvestades Tartu Linnavalitsuse 31. oktoobri 2006. a määruse nr 27 "Tartu linna ehitusmääruse rakendusaktide kinnitamine" lisa 9 "Rajatiste projekteerimistingimuste vorminõuded", Tartu Linnavalitsus
o t s u s t a b:
1. Määrata Kesklinna Ropka linnaosaga ühendava jalgtee ja jalgrattatee rajamise projekteerimistingimused vastavalt lisale.
2. Linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonnal avaldada kahe nädala jooksul informatsioon projekteerimistingimuste määramise kohta ajalehes Postimees ja Tartu linna koduleheküljel.
3. Korraldus jõustub ... novembril 2008. a.
4. Käesoleva korralduse peale võib esitada Tartu Linnavalitsusele vaide haldusmenetluse seaduses sätestatud korras 30 päeva jooksul arvates korraldusest teadasaamise päevast või päevast, millal oleks pidanud korraldusest teada saama või esitada kaebuse Tartu Halduskohtule halduskohtumenetluse seadustikus sätestatud korras 30 päeva jooksul arvates korralduse teatavakstegemisest.
Linnapea | |
Linnasekretär |
Lisa | |
Tartu Linnavalitsuse | |
korralduse eelnõu nr LV-K-0749 juurde | |
Projekteerimistingimuste taotleja: Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakond Projekteerimistingimused kehtivad 2 aastat alates korralduse jõustumisest 1. Lähtedokumendid 1.1 Asukohaskeem lisa 1 2. Lähteandmed 2.1 Projekt koostada vastavalt teede- ja sideministri 28. septembri 1999. a määrusele nr 54 “Teeprojekti suhtes esitatavad nõuded”. 2.2 Projekteerida vastavalt järgmistele Eesti Standarditele: 2.2.1 EVS 843:2003 “Linnatänavad”. Projekteerimise lähtetase kõigi tehniliste lahenduste osas on hea “H”. Rahuldava lähtetaseme kasutamine on lubatud juhul, kui tingimused seda ette näevad või kui selle kasutamise põhjendus on projektis esitatud; 2.2.2 EVS 613:2001 "Liiklusmärgid ja nende kasutamine". Kasutada alumiiniumist märgialuseid ja kuumtsingitud metalldetaile; 2.2.3 EV ST 614-92 "Teemärgised ja nende kasutamine". Teekattemärgised projekteerida termoplastikust. 2.3 Arvestamisele kuuluvad Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna arhiivis asuvad dokumendid: 2.3.1 Tartu linna üldplaneering, 06.10.2005; 2.3.2 Tartu linna jalgrattaliikluse arenguskeem, 01.12.2006; 2.3.3 Tähe 1, Võru 2 ja 4/6 kruntide detailplaneering, 28.03.2002; 2.3.4 Kesk 6 ja Lootuse 9 kruntide detailplaneering, 20.12.2007; 2.3.5 Kesk 43 krundi detailplaneering, 25.11.2004; 2.3.6 Võru tn, Side tn ning Tehase tn 4 krundi lääneküljega piirneva ala detailplaneering, 07.01.1997; 2.3.7 Krundi Võru 148 detailplaneering, 11.12.2002; 2.3.8 Võru-Aardla, Tähe t ja sadama raudtee vahelise elamukvartali detailplaneerimise projekt, 01.01.1972; 2.3.9 Võru tn 156, 156a ja 158 kruntide detailplaneering, 18.08.2003; 2.3.10 Võru 162 krundi detailplaneerng, 17.07.2008; 2.3.11 Võru 170, 170a ja 172 kruntide ja lähiala detailplaneering, 07.09.2000; 2.3.12 Võru 170 krundi ja lähiala detailplaneering, 21.06.2001. 2.4 Muud arvestamisele kuuluvad dokumendid, mille kohta saab informatsiooni tööde koostajatelt: 2.4.1 Võru tn 164 ja Võru tn 166 kruntide detailplaneering, OÜ Prope Mare Keskkonna Agentuur; 2.4.2 Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar – Turu tn) kavandatava tänava ja lähiala detailplaneering, AS K&H; 2.4.3 Päeva 1, Tähe 8, Tähe 10 ja Pargi 15 kruntide detailplaneering, AS K&H; 2.4.4 Tähe 5 krundi detailplaneering, OÜ Reib; 2.4.5 Karlova linnaosa ajaloolise piirkonna üldplaneering, OÜ Hendrikson & CO. 2.5 Projekti koostamise aluskaardiks võtta aktualiseeritud (olemasolevat situatsiooni tõeselt kajastav, sh tehnovõrgud) digitaalselt mõõdistatud geodeetiline alusplaan täpsusastmega M 1:500, kus on esitatud andmed koostaja kohta (firma nimi, litsentsi nr, töö nr), mõõdistamise aeg. Geodeetiline alusplaan peab olema registreeritud linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna geodeesiateenistuses. Alusele peavad olema kantud kõik puud. 2.6 Väljastatud projekteerimistingimused, võrguettevõtete tehnilised tingimused ja muu projektiga seonduv informatsioon lisada projekti kausta. 3. Projektlahenduse sisu 3.1 Projekteerida Kesklinna Ropka linnaosaga ühendavad jalgteed ja jalgrattateed. Kesk tänavale projekteerida jalgteed ja jalgrattarajad. Jalgrattarajad projekteerida sõidusuundi eraldava haljasala äärde arvestusega, et puud jääksid jalgrattaraja äärest vähemalt 2,5 m kaugusele. Projekt koostada lisas 1 näidatud mahus. Projekteerija võib teha ettepanekuid lisas 1 toodud projekteeritava ala muutmiseks ja lahendused võivad ületada projekteeritavat ala. 3.2 Teed projekteerida järgmiste laiuse gabariitidega (EVS 843:2003 tabel 9.1): 3.2.1 jalgtee ja jalgrattatee 3,5 m; 3.2.2 jalgtee 2,0 m; 3.2.3 jalgrattarada 1,5 m. 3.3 Jalgtee ja jalgrattatee ning jalgrattaraja konstruktsioon: asfaltbetoon TAB 8 II h = 5.0 cm; killustikalus h = 12.0 cm; dreenkiht h = 20.0 cm. 3.4 Projekteerida olemasolevate jalgteede ja jalgrattateede sidumine projekteeritava objektiga. Projekteerida jalgteid, jalgrattateid ja jalgrattaradu tähistavad liiklusmärgid, suunaviidad, teekattemärgised ja piirded. Kesk tänavale projekteerida sõiduradade suunalisust reguleerivate liiklusmärkide paigaldus. Vajadusel projekteerida ka teistel tänavalõikudel liikluskorraldusmuudatuste teostamine. Projekteeritavate teede ristumisel teiste teedega projekteerida äärekivide kõrgus 0 kõrgusega. Kesk tänavale projekteerida meetmeid, mis takistavad sõiduautodega haljasalale sõitmist. 3.5 Tähe 15 krundil projekteerida sõidukitele parkimiskohtade rajamine. Projekteerimisel teha koostööd KÜga Tähe 15. 3.6 Tööde käigus ei tohi kahjustada naaberkruntidel asuvaid rajatisi. 3.7 Lahendada projekteeritavalt alalt sademevee kogumine ja kanaliseerimine (lahendus ja sidumine eesvooluga võib ulatuda väljaspoole projekteeritavat ala), taotledes eelnevalt ASilt Tartu Veevärk tehnilised tingimused. Tänavamaa sademetevesi ei tohi valguda naaberkruntidele. 3.8 Lahendada projekteeritaval alal nõuetele vastava tänavavalgustuse rajamine. Tänavavalgustus projekteerida tänavalõikudele sobiliku kõrgusega kuumtsinkpostidega. Tänavavalgustuse toitekaabel projekteerida maakaablina. Projekteerimisel teha koostööd linnamajanduse osakonna tänavavalgustuse peaspetsialistiga. 3.9 Vajadusel esitada ehitusest tulenev tehnovõrkude rekonstrueerimise/ümbertõstmise lahendus. Võtta luba ehitustööde läbiviimiseks projekteeritaval alal olemasolevate ja projekteeritavate tehnovõrkude valdajatelt. 3.10 Kõrghaljastuse ning põõsaste likvideerimine ja okste piiramine kooskõlastada vastavate maaomanikega. Puude raieks tuleb taotleda raieluba vastavalt Tartu Linnavolikogu 01.07.2004 määrusele nr 79 "Puu raiumiseks loa andmise kord". Projekteerida rajatav haljastus. 3.11 Fikseerida väljakaevatava pinnase maht ja ladustamise koht. 3.12 Esitada töömahtude koondtabel tänavalõikude kaupa tööliigiti koos arvestuslike hindadega. 3.13 Projekti mahus esitada järgmised tööjoonised: 3.13.1 asendiplaan koos liikluskorralduse, tänavavalgustuse, haljastuse ja tehnovõrkudega; 3.13.2 teede rist- ja pikiprofiilid; 3.13.3 vertikaalplaneerimise joonis koos sademevee ärajuhtimisega. 4. Kooskõlastused (kanda projekti asendiplaanile) 4.1 Maaomanikud/nende volitatud esindaja; 4.2 Kultuuriväärtuste teenistus. 5. Kooskõlastatud projekt esitada arhitektuuri ja ehituse osakonnale ehitusloa taotlemiseks kahes eksemplaris (üks eksemplar köidetud vastavalt arhiveerimisnõuetele). Ehitusloale vastav projekt esitada tellijale seitsmes identses eksemplaris paberkandjal ning digitaalselt (sh joonised dgn ja pdf formaadis) ühes eksemplaris CD-l. Lisa 1 Asukohaskeem PTR-08-042 juurde |