EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
ISTUNGI PROTOKOLLI KANTAV OTSUS |
|
Tartu
|
27. november 2008. a. nr LV-IP-0399 |
Informatsioon ohuprobleemide likvideerimiseks raudtee ja maantee samatasandilistel lõikumistel sõlmitud hankelepingu muutmisest |
KUULATI: |
linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haaki ettekannet |
OTSUSTATI:
|
1. võtta teadmiseks informatsioon ohuprobleemide likvideerimiseks raudtee ja maantee samatasandilistel lõikumistel sõlmitud hankelepingu planeeritavatest muudatustest.
|
Õiend
Tartu Linnavalitsuse istungi protokolli kantava otsuse eelnõu "Informatsioon ohuprobleemide likvideerimiseks raudtee ja maantee samatasandilistel lõikumistel sõlmitud hankelepingu muutmisest " juurde
Ühtekuuluvusfondi projekti nr 2002/EE/16/P/PA/009 "Tehniline abi ohuprobleemide likvideerimiseks raudtee ja maantee samatasandilistel lõikumistel" raames on Tartu linn ning AS Teede Tehnokeskus ja AAS "Transmost" 18.09.2008 korralduse nr 1102 alusel sõlminud 27. septembril 2007. a hankelepingu ohuprobleemide likvideerimiseks raudtee ja maantee samatasandilistel lõikumistel Tartu linnas. Hankelepingu objektiks on Näituse tänava ja Betooni või Aardla tänava eritasandiliste raudteeületuskohtade projektide koostamine.
Tartu linn, tuginedes Konsultandi (Teede tehnokeskus AS ja AAS „Transmost“) arvamusele, on avaldanud soovi viia sisse lepingusse muudatus seoses projekti jõudmiseni staadiumini, kus tuleb otsustada Näituse tänava tunneli edasise projekteerimise otstarbekuse üle, kui ka Aardla ja Betooni tänavate ülesõitude projektide lõppeesmärkide üle. Konsultant on rõhutanud, et Näituse tänava raudteeületuskoha prognoositav liikluspilt aastaks 2030 näitab olulist muudatust 2004. aastaga võrreldes. Samas juhitakse tähelepanu Näituse tänava tunneli kõrgusgabariidi suurendamise vajalikkusele 3,8 m asemel üle 4 meetri, mis toob kaasa olemasolevas eelprojektis oluliste muudatuste sisseviimist ja tõenäoliselt ka uue keskkonnamõju hindamise läbiviimist.
Eelnevalt on koostatud mõlema ülesõidukoha (Betooni ja Aardla tänava) väljatöötatud variantide kohta tasuvusuuring, kus on avaldatud soovi mõlema ülesõidukoha puhul eelistada tunneli variante. Projekti lõppeesmärgina näeksid hankelepingu pooled:
- Aardla tänava raudteeületuse variantide juures trassivalik, tasuvusuuring ja variantide tehno-majanduslik finantsvõrdlus ja samas Tellija ettepanekul eelistatuima variandi valiku juures ja Tellija heakskiidul koostatakse variandile eelprojekt koos KMH-ga.
- Betooni tänava raudteeületuse variantide juures trassivalik, tasuvusuuring ja variantide tehno-majanduslik finantsvõrdlus ja samas Tellija ettepanekul eelistatuima variandi valiku juures ja Tellija heakskiidul koostatakse variandile eelprojekt ja tehniline projekt koos KMH-ga.
Näituse tänava ülesõidukoha eelprojekti projektlahenduse kohta soovitakse koostada ekspertarvamus ning loobutakse ülesõidu kohta koostatavast tehnilisest projektist.
Muuhulgas soovitakse hankelepingu lisaga muuta kindlaksmääratud ülesannete tähtaega 96 nädalalt 114 nädalani.
Lepingu lisa esialgne variant: