Õigusakti eelnõu: Künni, Vao, Adra tänavate rekonstrueerimise projekteerimistingimuste määramine

Akti väljaandja: Tartu Linnavalitsus
Akti liik: Korraldus
Teema: Künni, Vao, Adra tänavate rekonstrueerimise projekteerimistingimuste määramine
Reg. number: LV-K-1651
Seisund: Lõpetatud
Koostamise kp: 10.12.2007
Koostaja: Peep Margus
Ettekandja: Urmas Ahven
Õigusakt: Künni, Vao, Adra tänavate rekonstrueerimise projekteerimistingimuste määramine
EELNÕU





Lisa
Tartu Linnavalitsuse
korralduse eelnõu nr LV-K-1651 juurde

    Künni, Vao, Adra tänavate rekonstrueerimise projekteerimistingimused PTR-07-111

    Projekteerimistingimuste taotleja: Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakond
    Projekteerimise tingimused kehtivad 2 aastat alates korralduse jõustumisest

    1. Lähtedokumendid
    1.1 Asukohaskeem lisa 1

    2. Lähteandmed
    2.1 Projekt koostada vastavalt teede- ja sideministri 28. septembri 1999. a määrusele nr 54 “Teeprojekti suhtes esitatavad nõuded”.
    2.2 Projekteerida vastavalt järgmistele Eesti Standarditele:
    2.2.1 EVS 843:2003 “Linnatänavad”. Projekteerimise lähtetase kõigi tehniliste lahenduste osas on hea “H”. Rahuldava lähtetaseme kasutamine on lubatud juhul, kui tingimused seda ette näevad või kui selle kasutamise põhjendus on projektis esitatud;
    2.2.2 EVS 613:2001 "Liiklusmärgid ja nende kasutamine". Kasutada alumiiniumist märgialuseid ja kuumtsingitud metalldetaile;
    2.2.3 EV ST 614-92 "Teemärgised ja nende kasutamine". Teekattemärgised projekteerida termoplastikust või erinevat värvi tänavakividest.
    2.3 Arvestamisele kuuluvad Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna arhiivis asuvad dokumendid:
    2.3.1 Tartu linna üldplaneering 06.10.2005. a;
    2.3.2 Vilja, Vao, Adra, Künni tänavate vahelise kvartali detailplaneering 23.03.1999. a;
    2.3.3 Vao tn tänavavalgustus, OÜ Empower Engineering, 2007. a;
    2.3.4 Tartu Raadi-Kruusamäe linnaosa gaasivarustuse välisvõrgud, Adra tn lõigus Nurme-Vao, Künni ja Vao tänavad, OÜ Aleka-Projekt, 2005. a.
    2.4 Projekti koostamise aluskaardiks võtta aktualiseeritud (olemasolevat situatsiooni tõeselt kajastav, sh tehnovõrgud) digitaalselt mõõdistatud geodeetiline alusplaan täpsusastmega M 1:500, kus on esitatud andmed koostaja kohta (firma nimi, litsentsi nr, töö nr), mõõdistamise aeg. Geodeetiline alusplaan peab olema registreeritud linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna geodeesiateenistuses. Alusele peavad olema kantud kõik puud.
    2.5 Väljastatud projekteerimistingimused, võrguettevõtete tehnilised tingimused ja muu projektiga seonduv informatsioon lisada projekti kausta.

    3. Projektlahenduse sisu
    3.1 Projekteerida tänavatele tolmuvaba kate (asfaltbetoon) lisas 1 näidatud mahus. Sõidutee laiuseks projekteerida 5,6 m (vastavalt EVS 843:2003 tabel 7.8 liiklussagedus 25 - 100 a/h, projektkiirus 40 km/h). Kõnnitee projekteerida paaris numbritega majade tänavate poolele, sõiduteest äärekiviga eraldatuna 2,0 m laiusena (vastavalt EVS 843:2003 tabel 9.1, kõnnitee 2 jk). Purustatud kruuskattega teepeenar projekteerida sõidutee äärde paaritute numbritega majade poole maksimaalselt 2,5 m laiusena. Tänavalõikudel, kus projekteeritava teepeenra laius jääb alla 2,5 m projekteerida teepeenar kogu sõidutee ja krundipiiri vahelisele alale. Kõnnitee/teepeenra ning krundi piiri vahelise ala sidumiseks kasutada madalhaljastuse projekteerimist. Haljasriba eraldamine kõnniteest/teepeenrast projekteerida äärekiviga.
    Kahepoolne kõnnitee projekteerida Adra tänavale Künni ja Nurme tänavate vahelisel lõigul.
    Projekteerija võib teha ettepanekuid lisas 1 toodud projekteeritava ala muutmiseks ja tehnovõrkude või tee erinevate osade lahendused võivad ületada projekteeritavat ala.
    3.2 Projekteeritavate tänavatega ristuvate tänavate ristmike tüüpideks projekteerida samatasandilised lihtristmikud. Ristmikel kasutada liikluse rahustamise võttena ristmikuala kõnniteega samale kõrgusele tõstmist.
    3.3 Projekteerida kergliiklejatele sõidutee ületamisekohad ristmikel. Äärekivi kõrgus ülekäikudel projekteerida 0 kõrgusega. Näidata olemasolevate kõnnitee ja teepeenarde sidumine projekteeritud lahendusega.
    3.4 Sõidukijuhtidele tagada ristmikel ning sisse-ja väljasõiduteedel nähtavus, vajadusel projekteerida meetmed nähtavuse parandamiseks. Kruntidele sõidukite juurdepääsud projekteerida asfaltkattega.
    3.5 Sõidutee konstruktsioon:
    asfaltbetoon TAB 12 II h = 7.0cm;
    killustikalus h = 15.0cm;
    dreenkiht h = 20.0cm;
    Kõnnitee konstruktsioon:
    asfaltbetoon TAB 8 II h = 5.0cm;
    killustikalus h = 12.0cm;
    dreenkiht h = 20.0cm.
    Teepeenra konstruktsioon: purustatud kruus
    Projekteerija võib teha ettepaneku sobivama kattekonstruktsiooni kasutamiseks.
    3.6 Tööde käigus ei tohi kahjustada naaberkruntidel asuvaid rajatisi. Juhul kui rajatised takistavad tänavaelementide kavandamist, tuleb näha ette rajatiste ümbertõstmine tänavamaalt.
    3.7 Lahendada projekteeritavalt alalt sademevee kogumine ja kanaliseerimine vastavalt AS Tartu Veevärk poolt väljastatud tehnilistele tingimustele 13.12.2007 INF/1425. Tänavamaa sademetevesi ei tohi valguda naaberkruntidele.
    3.8 Vajadusel esitada tänava ehitusest tulenev tehnovõrkude rekonstrueerimise/ümbertõstmise lahendus. Võtta nõusolek ehitustööde läbiviimiseks projekteeritaval alal olemasolevate ja projekteeritavate tehnovõrkude valdajatelt.
    3.9 Kõrghaljastuse ning põõsaste likvideerimine ja okste piiramine kooskõlastada vastavate maaomanikega. Puude raieks tuleb taotleda raieluba vastavalt Tartu Linnavolikogu 01.07.2004. a määrusele nr 79 "Puu raiumiseks loa andmise kord".
    3.10 Fikseerida väljakaevatava pinnase maht ja ladustamise koht.
    Võtta nõusolek ehitustööde läbiviimiseks alal olemasolevate ja projekteeritud tehnovõrkude valdajatelt.
    3.11 Esitada töömahtude koondtabel tööliikide lõikes koos arvestuslike hindadega.
    3.12 Projekti mahus esitada järgmised tööjoonised:
    3.12.1 asendiplaan koos liikluskorralduse, tänavavalgustuse, haljastuse ja tehnovõrkudega;
    3.12.2 ristmike rist- ja pikiprofiilid;
    3.12.3 vertikaalplaneerimise joonis koos sademevee ärajuhtimisega.

    4. Kooskõlastused (kanda projekti asendiplaanile)
    4.1 Maaomanikud/ nende volitatud esindaja;
    4.2 Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakond;
    4.3 Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakond.

    5. Kooskõlastatud projekt esitada tellijale seitsmes sisuliselt identses eksemplaris (üks eksemplar köidetud vastavalt arhiveerimisnõuetele), millest kaks esitab tellija arhitektuuri ja ehituse osakonnale ehitusloa taotlemiseks ning digitaalselt linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna inseneriteenistusele (sh joonised dgn ja pdf formaadis).


    Lisa 1 Asukohaskeem
    PTR-07-111 juurde




Õiend
Tartu Linnavalitsuse korralduse eelnõu "Künni, Vao, Adra tänavate rekonstrueerimise projekteerimistingimuste määramine " juurde