TARTU LINNAVALITSUS | |
KORRALDUS | |
Tartu |
11. aprill 2006. a. nr LV-K-0609 |
Tartu Linnavalitsuse 06.09.2005. a korralduse nr 1358 kehtetuks tunnistamine ning Ujula tänava trassivaliku projekteerimistingimuste määramine |
Linnapea | |
Linnasekretär |
Lisa | |
Tartu Linnavalitsuse | |
korralduse eelnõu nr LV-K-0609 juurde | |
Projekti tellija: Tartu Linnavalitsus Projekteerimistingimused kehtivad: 1 aasta pärast tingimuste määramist 1. Töö eesmärk: 2. Lähteandmed: 2.1 Arvestamisele kuuluvad Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna arhiivis asuvad tööd: 2.1.1 Tartu linna üldplaneering 06.10.2005; 2.1.2 Tartu liiklus 2005; 2.1.3 Tartu linna geotehniline kaart 1998; 2.1.4 Emajõe kalda- ja sildumisrajatiste teemaplaneering 2003; 2.1.5 Ujula tn piirkonna detailplaneering 2001; 2.1.6 Kruntide Fr. R. Kreutzwaldi tn 3 ja 5 ning lähiala detailplaneering 2004; 2.1.7 Laululava spordipargi tööprojekt (K&H AS 2002); 2.1.8 Oa ja Fr. Tuglase tänava rekonstruktsiooni projekt (Tinter Projekt OÜ 2004). 2.2 Projekteerida vastavalt Eesti Standardile EVS 843:2003 "Linnatänavad" ning teede- ja sideministri 28.09.1999. a määrusele nr 55 "Tee projekteerimise normid ja nõuded". Töö staadium: eelprojekt. 2.3 Projekti koostamise aluskaardi M 1:2000 väljastab töö koostajale linnaplaneerimise ja maakorralduse osakond. Vajadusel ja võimalusel väljastatakse töö koostajale täiendavaid olemasolevaid geodeetilisi andmeid. 2.4 Väljastatud projekteerimistingimused, töö käigus peetud kirjavahetus, toimunud koosolekute protokollid ning koostööd fikseerivad dokumendid lisada projekti kausta. 3. Töö koostamine ja sisu: 3.1 Esitada Ujula tänava trassivaliku variandid lähtudes eesmärkidest, mis on: Kavandatavale tänavale või selle abil peab olema võimalik üles ehitada uue elurajooni teenindamiseks vajalik tänavatevõrk. Trassivalikute tegemisel tuleb lisaks arvestada reaalseid kitsendusi (kalmistu, loodus- ja muinsuskaitse objektid, supelrandade paiknemine) ning määrata olemasolevate liiklusobjektide muutmise vajadus. Variandid peavad olema esitatud mahus, mille põhjal on võimalik läbi viia teostatavuse uuring ja tasuvusarvutus. Esitada variantide liiklussageduse prognoosid. Eraldi tuua välja Ujula tn liikluskoormus. Esitada: 2020. a prognoos arvestades üldplaneeringu realiseerimist (sh maakasutus, elamuehitus) ja üldist liikluskoormuse kasvu ilma Tähtvere silla ja Ujula tänava pikenduseta (Puiestee tn või Aruküla tee ühenduseta); 2020. a prognoos arvestades üldplaneeringu realiseerimist (välja arvatud Tähtvere sild), koos Ujula tänava pikendusega ja vajalike muudatustega selle kontaktvööndi liiklusskeemis. Põhimõtteliste variantide eskiisi tasemel väljatöötamise järel esitada need tellijale tutvumiseks. Töö koostaja kutsutakse vajadusel variante linnavalitsusele tutvustama. Tutvumisel on tellijal õigus teha variantide kohta korrigeerimisettepanekuid. 3.2 Projekteerimise käigus käsitleda maa-ala, mis hõlmab kavandatavaid tänavaid kui ka ümberehitamist vajavaid olemasolevaid tänavavõrgu elemente (vajadusel taotleda täiendavalt aluskaarti juurde). Variantide kohta esitada: 3.2.1 ala plaanilahendus (koos kõigi olemasolevate ehituslike kitsendustega) koos tänavamaa ulatuse äranäitamisega ja liikluskorraldusega (ka kergliikluse ning eraldi ristmike osas). Anda tänavaelementide soovituslikud parameetrid. 3.2.2 objektide väljaehitamisest ja nende linna liiklusskeemiga ühendamisest tulenev tänavate uusrajamise/rekonstrueerimise ja liikluskorralduslike meetmete muutmise vajadus. 3.2.3 ettepanekud kavandatud ja olemasolevate otseselt mõjutatud liiklusobjektide (p 3.2.2) sobiva liigi, vajaliku teenindustaseme, projekteerimise lähtetaseme ja projektkiiruse valiku osas. 3.2.4 eraõigusliku isiku maale kavandatav tänavamaa-ala ja/või vajadusel kaitsevööndi ligikaudne ulatus, (tabelina kruntide kaupa ja graafiliselt asendiplaanil); 3.2.5 ettepanekud müra ja vibratsiooni vähendavate meetmete kasutamise osas (vajadus ja loetelu sh haljastuse rajamise põhimõtted); 3.2.6 kavandatud objektide rajamise ja liiklusskeemi muutmise ligikaudne maksumus objektide (rajatavad ja rekonstrueeritavad tänavad ja ristmikud, sademeveekanalisatsioon/drenaaž) kaupa. 3.3 Analüüsida erinevaid variantlahendusi (ehitustehnilisest, liikluskorralduslikust, linnaplaneerimislikust seisukohast). Määrata vajalikud hindamiskriteeriumid (ehitus- ja kasutuskulud), liiklusohutuslik ja –korralduslik kasu/kahju jms), mille alusel toimub alternatiivide võrdlemine. Kriteeriumid vaatab enne variantide hindamist üle tellija. Variantlahendusi hinnata vastavalt valitud kriteeriumitele (soovitatavalt tabeli kujul), esitada selgitused ja järeldused. Koostada variantidele teostatavusuuring ja tasuvusarvutus. Leida iga alternatiivi IRR, NPV, kulurentaablus ja kulude efektiivsuse koefitsient. Lisaks esitada järeldused (soovitatavalt tabeli kujul) ja selgitused. 3.4 Esitada töö koostaja poolne variantlahenduse eelistus ja selle põhjendus, tuua välja otsuse plussid ja miinused. 3.5 Esitada tehnilised tingimused, soovitused ning nõuded edasisele võimalikule planeerimisele, projekteerimisele ja ehitamisele sh keskkonnamõju hindamise vajadus edasises projekteerimis- või planeerimisprotsessis. Vajalikud kooskõlastused: Töö esitamine:
|