|
TARTU LINNAVALITSUS |
KORRALDUS |
|
|
Tartu
|
26. november 2013. a. nr 1203
|
Roosi tänava rekonstrueerimiseks projekteerimistingimuste määramine |
Võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 6 lg 1, § 30 lg 1 p 2, ehitusseaduse § 19 lg 1 p 2 ja lg 3, teeseaduse § 19 lg 1 ja lg 5, Tartu linna ehitusmääruse § 26 lg-d 1 ja 4 ning arvestades Tartu Linnavalitsuse 31. oktoobri 2006. a määruse nr 27 "Tartu linna ehitusmääruse rakendusaktide kinnitamine" lisa 9 "Rajatiste projekteerimistingimuste vorminõuded", Tartu Linnavalitsus
o t s u s t a b :
1. Määrata Roosi tänava rekonstrueerimise projekteerimistingimused vastavalt lisale.
2. Linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonnal avaldada kahe nädala jooksul informatsioon projekteerimistingimuste määramise kohta Tartu linna koduleheküljel.
3. Korraldus jõustub 27. novembril 2013. a.
4. Käesoleva korralduse peale võib esitada Tartu Linnavalitsusele vaide haldusmenetluse seaduses sätestatud korras 30 päeva jooksul arvates korraldusest teadasaamise päevast või päevast, millal oleks pidanud korraldusest teada saama, või esitada kaebuse Tartu Halduskohtule halduskohtumenetluse seadustikus sätestatud korras 30 päeva jooksul arvates korralduse teatavakstegemisest.
Raimond Tamm Abilinnapea linnapea ülesannetes |
Jüri Mölder Linnasekretär |
LISA
Tartu Linnavalitsuse 26.11.2013
korralduse nr 1203 juurde
Roosi tänava rekonstrueerimise projekteerimistingimused PTR-13-080
Projekteerimistingimuste taotleja: Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakond
1. Lähtedokumendid
Asukohaskeem lisa 1
2. Lähteandmed
2.1. Projekt koostada vastavalt teede- ja sideministri 28. septembri 1999. a määrusele nr 54 "Teeprojekti suhtes esitatavad nõuded" ning teede- ja sideministri 28. septembri 1999. a määrusele nr 55 "Tee projekteerimise normid".
2.2. Projekteerida vastavalt järgmistele Eesti Standarditele:
2.2.1. EVS 843:2003 “Linnatänavad”. Projekteerimise lähtetase kõigi tehniliste lahenduste osas on hea "H";
2.2.2. EVS 613:2001 "Liiklusmärgid ja nende kasutamine" ja selle hilisemad täiendused EVS 613:2001/A1:2008. Kasutada alumiiniumist märgialuseid ja kuumtsingitud metalldetaile;
2.2.3. EVS 614:2008 "Teemärgised ja nende kasutamine". Teekattemärgised projekteerida termoplastikust;
2.2.4. 615:2001/A1:2008 "Foorid ja nende kasutamine".
2.3. Arvestamisele kuuluvad Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna arhiivis asuvad ning Tartu linna kodulehel kuvatud kehtivad planeeringud ja Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse arhiivis asuvad projektid:
2.3.1. Tartu linna üldplaneering 06.10.2005;
2.3.2. Puiestee, Kasarmu, Roosi ja Vahi tänavatega piirneva ala detailplaneering 18.02.2010;
2.3.3. Jänese 16a krundi ja lähiala detailplaneering 29.05.2006;
2.3.4. Tartu linna jalgrattaliikluse arenguskeem. OÜ Hendrikson & Ko 2006;
2.3.5. Tartu linn, Kruusamäe, Ülejõe ja Raadi linnaosa sademeveetorustike eelprojekt ja hüdrauliline modelleerimine. Valgalad 17-20. AS K&H 2009.
2.4. Teostada geoloogilised uuringud:
2.4.1. teekoridori puurida puuraugud sammuga mitte harvemini kui 100 m;
2.4.2. puuraugud puurida südamikpuuriga;
2.4.3. kõik puuraugu kohad tuleb üles pildistada selliselt, et 1/3 ulatuses on ka taust ehk tee näha. Pildid tuleb teha enne puuraugu kinni ajamist, üles pildistada tuleb ka kõik puurkehad;
2.4.4. uuringu tulemusena saadud pinnaste nimetused, niiskuspiirkonnad ja muud andmed peavad olema kooskõlas elastsete teekatendite projekteerimise juhendis 2001-52 tooduga ning kasutatavad teekatendite ja rajatiste projekteerimiseks;
2.4.5. kombineeritud meetodi (maaradar ja puurimine) puhul määratakse puuraukude samm uuringute käigus;
2.4.6. enne tööde alustamist esitada geoloogiliste uuringute kava. Projekteerija vastutab projekteerimiseks piisava uurimistööde mahu eest.
2.5. Projekt (ja selle osad) koostada vastavat tegevusluba omava füüsilise või juriidilise isiku poolt.
2.6. Projekti koostamise aluskaardiks võtta aktualiseeritud (olemasolevat situatsiooni tõeselt kajastav, sh tehnovõrgud) digitaalselt mõõdistatud geodeetiline alusplaan täpsusastmega M 1:500, kus on esitatud andmed koostaja kohta (ettevõtja nimi, litsentsi nr, töö nr), mõõdistamise aeg. Geodeetiline alusplaan peab olema registreeritud linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna geodeesiateenistuses. Alusele peavad olema kantud kõik puud.
2.7. Väljastatud projekteerimistingimused, võrguettevõtete tehnilised tingimused ja muu projektiga seonduv informatsioon lisada projekti kausta.
3. Projektlahenduse sisu
3.1. Projekteerida Roosi tänava rekonstrueerimine Muuseumi tee ja Puiestee tänava vahelisel lõigul lisas 1 näidatud mahus. Kui projektlahendus seda tingib, võib projekteeritavat ala suurendada või vähendada. Projekteeritavate tehnovõrkude osad ületavad lisas 1 näidatud tänava rekonstrueerimise mahtu.
Roosi tn - Puiestee tn ristmiku projekteerimisel kaaluda samatasandilise foorjuhitava ristmikutüübi projekteerimist. Ristmikutüübi valikut põhjendada seletuskirjas. Seletuskirjas esitada projekteeritud ristmikutüübi läbilaskvuse arvutused ja prognoos liiklusintensiivsuse kohta (arvestada ka jalakäijate ja jalgratturitega) aastal 2020.
Juurdepääsuteede ristmikutüübid projekteerida vastavalt p 2.2.1. nimetatud standardile.
Projekteerida liiklusohutust tagavad meetmed (tähistus, piirded, ohutussaared) projekteeritaval alal.
3.2. Projekteerida kahele poole sõiduteed jalgratta- ja jalgteede rajamine. Projekteerida jalakäijatele ohutud ja võimalikult lühikese pikkusega ülekäigurajad vajadusel koos ohutussaartega. Juhul kui ohutussaari ei ole võimalik rajada, arvestada, et jalakäijate tänavaületuskoha pikkus ei ületaks standardis lubatut. Äärekivi kõrgus ülekäikudel projekteerida 0 kõrgusega. Projekteerida olemasolevate jalgratta- ja jalgteede sidumine projekteeritavate jalgteedega. Jalgratta- ja jalgteede projekteerimisel arvestada p 2.3.4. nimetatud tööga.
3.3. Sõidukijuhtidele tagada ristmikul normikohane nähtavus, projekteerida vastavad meetmed. Näidata asendiplaanil nähtavuskolmnurgad ja sõidukite pöörderaadiused.
3.4. Roosi tänava äärde projekteerida mõlemale liiklussuunale bussipeatused. Bussipeatuste tüübiks projekteerida võimaluse korral avatud tasku. Bussipeatuse põhimõõtmed projekteerida arvestusega, et peatuses peatub liigendbuss. Bussipeatustesse projekteerida valgustatud ootepaviljonid. Bussipeatusesse projekteerida elektroonilised bussiinfotablood ja bussiinfotabloode püsitoitevool.
3.5. Projekteerida nõuetele vastava tänavavalgustuse rajamine. Tänavavalgustus projekteerida tänavalõikudele sobiliku kõrgusega kuumtsinkpostidega. Tänavavalgustuse toitekaabel projekteerida maakaablina. Projekteerimisel teha koostööd linnamajanduse osakonna tänavavalgustuse peaspetsialistiga. Täiendav valgustus projekteerida jalakäijate ülekäikudele ning vajadusel bussipeatustesse ja ristmikele.
3.6. Lahendada projekteeritavalt alalt sademevee kogumine ja kanaliseerimine (lahendus ja sidumine eesvooluga võib ulatuda väljapoole projekteeritavat ala), taotledes eelnevalt ASilt Tartu Veevärk tehnilised tingimused. Tänavamaa sademetevesi ei tohi valguda naaberkruntidele.
3.7. Esitada ehitusest tulenev tehnovõrkude rajamise, rekonstrueerimise ja ümbertõstmise lahendus. Tehnovõrgud projekteerida vastavalt võrguettevõtete poolt väljastatud tehnilistele tingimustele. Ehitustööde läbiviimiseks projekteeritaval alal võtta nõusolek olemasolevate ja projekteeritavate tehnovõrkude valdajatelt.
3.8. Esitada alal likvideeritav ja asendatav haljastus, sh tööde käigus rikutud murupindade taastamine. Puude raieks tuleb taotleda raieluba vastavalt Tartu Linnavolikogu 01.07.2004 määrusele nr 79 "Puu raiumiseks loa andmise kord".
3.9. Fikseerida väljakaevatava pinnase maht ja ladustamise koht.
3.10. Esitada töömahtude koondtabel tööliikide lõikes koos arvestuslike hindadega.
3.11. Projekti mahus esitada järgmised tööjoonised:
3.11.1. asendiplaan koos liikluskorralduse, tänavavalgustuse, haljastuse ja tehnovõrkudega;
3.11.2. ristmike rist- ja pikiprofiilid;
3.11.3. vertikaalplaneerimise joonis koos sademevee ärajuhtimisega;
3.11.4. tänavavalgustuse liitumisskeemid:
3.11.5. foorreguleeritud ristmiku projekteerimise korral ka foorikontrolleri püsiühenduse liitumisskeem, tööjoonised ja fooriprogramm.
4. Kooskõlastused (kanda projekti asendiplaanile)
4.1. Tehnovõrkude valdajad;
4.2. Keskkonnaameti Jõgeva-Tartu regioon.
Projekti tuleb tutvustada kruntide omanikele. Nõusolekud kanda asendiplaanile.
5. Kooskõlastatud projekt esitada (4 identset eksemplari paberkandjal, millest üks köita pappkaantega arhiveerimiseks projektide arhiivis ja digitaalselt *.pdf ning *.dgn formaadis) Tartu Linnavalitsuse arhitektuuri ja ehituse osakonnale.
Lisa 1 Asukohaskeem
PTR-13-080 juurde
Jüri Mölder
Linnasekretär