Akti väljaandja: | Tartu Linnavalitsus |
Akti liik: | Korraldus |
Teema: | Tartu Tamme Gümnaasiumi Tamme pst 24a sööklaruumide kasutusse andmiseks eelläbirääkimistega pakkumise korraldamine |
Reg. number: | 367 |
Seisund: | Allkirjastatud |
Vastuvõtmise kp: | 14.04.2015 |
Jõustumise kp: | 14.04.2015 |
Eelnõu: | Tartu Tamme Gümnaasiumi Tamme pst 24a sööklaruumide kasutusse andmiseks eelläbirääkimistega pakkumise korraldamine |
Failid: | LVK2015041400367.ddoc ( 58 kb ) |
TARTU LINNAVALITSUS | |
KORRALDUS | |
Tartu
|
14. aprill 2015. a. nr 367 |
Tartu Tamme Gümnaasiumi Tamme pst 24a sööklaruumide kasutusse andmiseks eelläbirääkimistega pakkumise korraldamine |
Tartu linnavara eeskirja § 13 lg 1 kohaselt toimub linnavara kasutusse andmine enampakkumise korras, otsustuskorras või muul viisil. Kuna koolilõuna maksumus on pakkujatele ette antud, st pakkujad hinda ise ei paku, ei ole enampakkumise korraldamine asjakohane. Kuna toitlustusteenuse osutajaid on palju, ei ole konkurentsi tagamiseks põhjendatud otsustuskorras kasutusse andmine.
Arvestades asjaolu, et pakkumise hindamise aluseks on pakutav menüü, mitte hind, on mõistlik korraldada sööklaruumide (köögiruumid ja abiruumid) kasutusse andmiseks eelläbirääkimistega pakkumine, lähtudes riigihanke seaduse põhimõtetest ja Tartu linna hankekorrast.
Võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 30 lg 1 p 2, Tartu linnavara eeskirja § 13 lg-d 1, 3, § 14 lg-d 1, 3 ja 4, Tartu Linnavalitsus
o t s u s t a b:
1. Linnavarade osakonnal korraldada eelläbirääkimistega pakkumine Tartu Tamme Gümnaasiumi sööklaruumide, mis asuvad Tamme pst 24a (einestamisruum ehk söögisaal 246,4 m² ning köök ja abiruumid 109,5 m², üldpindalaga kokku 355,90 m²) (edaspidi Ruumid) tasuta kasutusse andmiseks järgmistel tingimustel:
1.1. ruumid antakse kasutusse 15. juulist 2015. a kuni 14. juulini 2020. a;
1.2. kasutaja kohustub:
1.2.1. toitlustama kõiki selleks soovi avaldanud Tartu Tamme Gümnaasiumi (edaspidi kool) õpilasi ja töötajaid õppepäeva jooksul, vajadusel ka koolivaheajal, kooli direktori poolt kooli päevakavas kinnitatud söögivahetundidel pakkudes valmistusköögi põhimõttel toimivast köögist kõigile nõuetele vastavat laudadele valmispanduna (1.-4. klass) ja jaotusliinil (5.-9. klass) serveeritavat koolilõunat ja -einet arvestades koolilõuna ja -eine maksumuse maksimummäärasid;
1.2.2. pakkuma kooli töötajatele koolilõunat ja -einet samadel tingimustel ja hinnaga nagu 5.-9. klassi õpilastele;
1.2.3. tagama õpilastele nähtaval kohal, vabalt ja tasuta piisava koguse veeseaduse alusel kehtestatud nõuetele vastava joogivee kättesaadavuse;
1.2.4. kasutama koolipäeva jooksul osa einestamisruumist toitlustamiseks koolipuhvetina, kusjuures koolipuhvet peab olema avatud vajadusel kuni kella 16-ni, vajaduse otsustab koolidirektor;
1.2.5. võimaldama kokkuleppel kasutusse andjaga Ruume tasuta kasutada toitlustamiseks klassi- ja koolivälistel õpilasüritustel või kooliga seotud muudel üritustel eeldusel, et koolilõuna pakkumine ei ole häiritud;
1.2.6. muutma kasutusse andja poolsel eelneval teavitamisel toidu valmistamise ja serveerimise kellaaegasid;
1.2.7. hankima toitlustusteenuse osutamiseks õigusaktides ettenähtud kooskõlastused, registreeringud ja saama Veterinaar- ja Toiduameti poolt tegutsemiseks tegevusloa hiljemalt 20. augustil 2015. a, tagama nõuetele vastavuse lepingu kehtivuse ajal ning kandma selleks vajalikud kulutused;
1.2.8. koostama koolilõuna/eine nädalase menüü, mis toetab tervislikku toitumist ja sisaldab toiduenergia- ja toiteainevajaduse arvestust ja poolfabrikaatide loetelu, arvestades võimaluste piires kasutusse andja, kooli hoolekogu ning õpilasesinduse ettepanekutega;
1.2.9. kooskõlastama koolilõuna/eine menüü kasutusse andjaga hiljemalt eelmise nädala esmaspäeval ning riputama kinnitatud menüü hiljemalt eelneva nädala neljapäeval koos tervisliku toitumise alase teabega einestamisruumi seinale nähtavale kohale ja kooli kodulehele;
1.2.10. arvestama tervislikel põhjustel spetsiaalset toitu vajava lapse puhul kooli, tervishoiutöötaja või lapsevanema soovitusi lapsele toidu valmistamisel. Võimalusel arvestab kasutaja usulistel, lapsevanema veendumusest tulenevatel vms põhjustel menüüst erineva toitumisega lapse puhul lapsevanema soove kooskõlas koolitoidule esitatavate õigusaktidest tulenevate nõuetega;
1.2.11. lähtuma koolipuhvetina tegutsedes Terviseameti poolt välja töötatud juhendist „Tervislik koolipuhvet“ ning lisama koolipuhvetis müüdavatele toodetele juhendis nimetamata tooteid kokkuleppel kooli direktoriga, kes arvestab nõusoleku andmisel hoolekogu ettepanekutega;
1.2.12. paigaldama, hoidma omal kulul korras ning taatlema elektrienergia ja vee tarbimist fikseerivad vahemõõtjad ning vajadusel tagama omal kulul täiendava valve olemasolu Ruumides;
1.2.13. hankima omal kulul toitlustamiseks vajalikud nõud, väikevahendid, köögiseadmed, teenindusleti tehnoloogilised seadmed jm vajaliku, mida ruumidega koos üleandmise-vastuvõtmise akti alusel kasutajale kasutamiseks üle ei ole antud (edaspidi koos kasutusse andja poolt üle antud sisustuse, vahendite ja seadmetega Seadmed ja Sisustus), et tagada kõigi selleks soovi avaldanud õpilaste ja kooli töötajate toitlustamine;
1.2.14. tagama Ruumide ning nendes asuvate Seadmete ja Sisustuse vastavuse kõigile koolisööklale esitavatele nõuetele. Selleks korraldab kasutaja Ruumide, Seadmete ja Sisustuse, mis on tema poolt soetatud või temale kasutusse antud, jooksva remondi omal kulul;
1.2.15. vahetama välja omal kulul kasutusse andja poolt kasutajale üle antud Seadmed ja Sisustuse, mis vajab Ruumide kasutamise ajal väljavahetamist;
1.2.16. tagama omal kulul kasutusse antud Ruumide, Seadmete ja Sisustuse nõuetekohase hoolduse ning korrashoiu, sh hooldama omal kulul ventilatsioonisüsteemi ja rasvapüüdureid;
1.2.17. tagama koolilõuna pakkumise keskkonnale esitatavate nõuete täitmine, sh koristama, puhastama ning desinfitseerima Ruume, Seadmeid ja Sisustust jooksvalt. Einestamisruumis tagama koristuse iga päev peale toitlustamise lõppu, samuti ka jooksvalt, et oleks tagatud einestamisruumi puhtus ka söögivahetundide ajal;
1.2.18. täitma kõiki õpilaste koolilõunale ja -einele ning nende valmistamisele ja pakkumisele kehtivates õigusaktides esitatavaid nõudeid;
1.2.19. tagama Ruumides heakorra ning korraldama vajadusel einestamisruumis söögivahetundide ajal valve ennetamaks korra rikkumisi ning Ruumide, Seadmete ja Sisustuse kahjustamist;
1.2.20. teavitama viivitamatult kasutusse andjat Ruumide kütte-, veevarustuse-, kanalisatsiooni-, elektri-, ventilatsiooni- jm süsteemides esinevate riketest või Ruumidega toimunud õnnetustest või nende saabumise ohust, võtma tarvitusele esmased abinõud kahju vältimiseks või vähendamiseks ning viivitamatult võimaldama kasutusse andjale ligipääsu Ruumidele rikete kõrvaldamiseks või õnnetuste tagajärgedega tegelemiseks;
1.2.21. pidama kinni tervishoiu, tuleohutuse ja hoonete ekspluateerimise nõuetest ning järgima keskkonna ja looduskaitse nõudeid Ruumide kasutamisel;
1.2.22. tagama Ruumides viibijate turvalisuse ning vajadusel rakendama meetmeid turvalisuse tagamiseks või tõstmiseks ning lõpetama viivitamatult tegevuse, mis võib turvalisust ohustada;
1.2.23. lubama kasutusse andja esindajaid tööpäevadel tööajal takistamatult Ruumidesse Lepingu tingimuste täitmise kontrollimiseks ning võimaldama kasutusse andja nõudel tutvuda kasutusse andjale esitatava aruandluse aluseks olevate dokumentidega, tingimusel, et ei segata kasutaja majandustegevust. Sisenemise vajadusest informeerib kasutusse andja kasutajat eelnevalt mõistliku aja jooksul;
1.2.24. väljastama õppekäigule minevatele õpilastele eelnevalt toidupakid toidupäeva maksumuses koostöös kasutusse andjaga tingimusel, et kasutusse andja on sellekohase soovi edastanud kasutajale mõistliku ette teatamise aja jooksul;
1.2.25. tasuma tarbitud kommunaalteenuste eest järgmiselt: tarbitud sooja ja külma vee, kanalisatsiooni ning elektri eest arvestite näitude alusel vastavalt kehtivatele tariifidele; kütte ja valve eest proportsionaalselt kogu maja kütte ja valve maksumusest ruumide pindala järgi vastavalt kasutusse andja poolt esitatud arvetele;
1.2.26. tagama ruumide koristuse ning sõlmima sideteenuste (telefon, internet jms), prügiveo, hoolduse osas vastava teenuse osutajaga teenuse osutamise lepingud ning tasuma maksed otse teenuse osutajale.
2. Nõuded eelläbirääkimistega pakkumisest osavõtjale (edaspidi pakkuja):
2.1. pakkuja peab olema äriregistris registreeritud juriidiline isik;
2.2. pakkujal peab olema vähemalt kaheaastane lasteasutuste (kooli, lasteaia, huvikooli vm sarnase asutuse) toitlustamise kogemus või pakkuja poolt kooli toitlustamisteenuse osutamiseks rakendataval kokal vähemalt viie aastane lasteasutuste (kooli, lasteaia, huvikooli vm sarnase asutuse) toitlustamise kogemus;
2.3. eelläbirääkimistega pakkumisest ei saa osa võtta pakkuja, keda on või kelle seaduslikku esindajat on kriminaal- või väärteomenetluses karistatud kuritegeliku ühenduse organiseerimise või sinna kuulumise eest või riigihangete nõuete rikkumise või kelmuse või ametialase või rahapesualaste või maksualaste süütegude toimepanemise eest ja kelle karistusandmed ei ole karistusregistrist karistusregistri seaduse kohaselt kustutatud;
2.4. pakkuja ei tohi olla pankrotis või likvideerimisel või tema äritegevus ei või olla peatatud;
2.5. pakkuja suhtes ei tohi olla algatatud sundlikvideerimist;
2.6. pakkujal ei või olla õigusaktidest tulenevate riiklike või tema asukoha kohalike maksude või sotsiaalkindlustuse maksete võlga või tähtpäevaks tasumata jäetud maksusummalt arvestatud intresse, tema maksuvõla tasumine ei või olla ajatatud pikemaks perioodiks kui kuus kuud, välja arvatud juhul, kui maksuvõla tasumise ajatamine on täies ulatuses tagatud;
2.7. pakkuja ei või esitada ühist pakkumust, olles ühtlasi esitanud pakkumuse üksi või esitanud mitu ühist pakkumust koos erinevate teiste ühispakkujatega.
3. Eelläbirääkimistega pakkumise võitja väljaselgitamisel hinnatakse pakkuja eelnevat toitlustamise kogemust, lepingupartnerite arvamusi, üldmuljet (osakaal punktides kuni 35) ning koolis pakutavat menüüd (osakaal punktides kuni 65). Võitjaks tunnistatakse suurima punktisumma saanud pakkuja.
4. Korraldus jõustub 15. aprillil 2015. a.
Urmas Klaas linnapea |
Anneli Apuhtin õigusteenistuse juhataja linnasekretäri ülesannetes |