EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
KORRALDUS |
|
Tartu
|
22. august 2017. a. nr LV-K-0876 |
Riigihanke "Kaunase pst reguleeritud ülekäiguradade ehitus" pakkumuse edukaks tunnistamine ja hankelepingu sõlmimine |
Võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 30 lg 1 p 2, riigihangete seaduse § 50 lg 3, Tartu Linnavalitsuse 6. märtsi 2012.a. määruse nr 6 "Tartu linna hankekord" § 7 lg 2 ja 6 ning arvestades riigihanke "Kaunase pst reguleeritud ülekäiguradade ehitus" 22. augusti 2017.a. hindamisprotokolli, Tartu Linnavalitsus
o t s u s t a b :
1. Tunnistada riigihankel "Kaunase pst reguleeritud ülekäiguradade ehitus" edukaks ASi TREF (registrikood 10080052) pakkumus ja sõlmida hankeleping ASiga TREF kogumaksumusega 120 031,39 eurot koos käibemaksuga.
2. Volitada allkirjastama punktis 1 nimetatud hankelepingut linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak.
3. Korraldus jõustub ASile TREF ja OÜle TAVT teatavakstegemisest.
4. Käesoleva korralduse peale võib esitada vaidlustuse riigihangete vaidlustuskomisjonile riigihangete seaduses sätestatud korras kümne päeva jooksul alates päevast, kui vaidlustaja sai teada või pidi teada saama oma õiguste rikkumisest või huvide kahjustamisest, kuid mitte pärast hankelepingu sõlmimist.
Õiend
Tartu Linnavalitsuse korralduse eelnõu "Riigihanke "Kaunase pst reguleeritud ülekäiguradade ehitus" pakkumuse edukaks tunnistamine ja hankelepingu sõlmimine " juurde
Riigihanke "Kaunase pst reguleeritud ülekäiguradade ehitus", dokumendiregistri number RH-17-296 () viis linnamajanduse osakond läbi lihthankemenetlusena.
Riigihankele esitasid pakkumused AS TREF (10080052) maksumusega 120 031,39 eurot koos käibemaksuga ja OÜ TAVT (10900963) maksumusega 146 703,13 eurot koos käibemaksuga.
Mõlemad pakkujad kvalifitseeriti ja pakkumused tunnistati vastavaks.
Hankedokumendi kohaselt oli pakkumuse hindamiskriteeriumiks madalaim kogumaksumus.
Käesoleva eelnõuga teeb linnamajanduse osakond linnavalitsusele ettepaneku tunnistada riigihankel edukaks ASi TREF pakkumus summas 120 031,39 eurot koos käibemaksuga.