OTSUSTATI:
|
1. kinnitada ettevõtluse osakonna ja registriteenistuse ülesanded järgmiselt:
1.1. ettevõtluse osakonna ülesanded on:
1.1.1.Tartu linna arengukava ettevõtluse osa elluviimine;
1.1.2. majandustegevuse registrisse majandustegevusteadete esitamine kuni 1. juuli 2016;
1.1.3. majandustegevuse registri pidamisega seonduvate muude toimingute sooritamine;
1.1.4. ilutulestiku korraldamise loa andmine või ilutulestiku korraldamise loa andmisest keeldumine lõhkematerjaliseaduses sätestatud alustel;
1.1.5. hasartmänguseadusega linnavalitsuse pädevusse antud otsuste tegemine linnavalitsuselt saadud volituste piires;
1.1.6. kaubanduse korraldamine linnavalitsuse poolt korraldatavatel laatadel;
1.1.7. tarbijakaitsealaste küsimustega tegelemine linnavalitsuse antud pädevuse piires;
1.1.8. konkursside korraldamine Tartu linna parimate teenindajate ja ettevõtjate väljaselgitamiseks ja tunnustamiseks;
1.1.9. järelevalve teostamine õigusaktidega kehtestatud nõuete järgimise üle linnavalitsuse ja volikogu antud pädevuse piires;
1.1.10. Tartu linna ettevõtete, asutuste ja organisatsioonide registri (ettevõtteregister) pidamine ja ettevõtteregistrist andmete väljastamine;
1.1.11. hooajalise müügi korraldamine;
1.1.12. ettevõtjate nõustamine, juhendmaterjalide ja muu vajaliku informatsiooni edastamine;
1.1.13. Tartu linna ettevõtlust ja ettevõtluskliimat iseloomustavate näitajate kogumine ja analüüsimine, ettevõtluskliimat tutvustavate brošüüride koostamine;
1.1.14. Tartu linna kodulehekülje "ETTEVÕTJALE" ja "BusinessTartu "varustamine aktuaalsete andmetega;
1.1.15. info hankimine ettevõtluse arenguks täiendavate finantseerimisvõimaluste kohta, rahvusvahelistes projektides osalemise taotluste vormistamine ja projektides osalemise koordineerimine;
1.1.16. ettevõtlusalaste seminaride, teabepäevade ja ettevõtlusnädala korraldamine;
1.1.17 koostöö ettevõtluse tugistruktuuride ja ettevõtluse arenguga tegelevate organisatsioonide ja asutustega;
1.1.18. Tartu ja välisriikide ettevõtjate ärikontaktpäevade korraldamine ja ärikontaktide vahendamine;
1.1.19. ettevõtjate ja ettevõtluse tugistruktuuride välisdelegatsioonide vastuvõtmine;
1.2. registriteenistuse ülesanded on:
1.2.1. rahvastikuregistri pidamisega seotud ülesannete täitmine;
1.2.2. elukohateadete vastuvõtmine, esitatud andmete kontrollimine rahvastikuregistri seaduses sätestatud ulatuses ning esitatud elukoha aadressi rahvastikuregistrisse kandmine või elukoha aadressi rahvastikuregistrisse kandmisest keeldumine rahvastikuregistri seaduses sätestatud alustel;
1.2.3. isiku elukoha aadressi rahvastikuregistrisse kandmise algatamine sotsiaalhoolekande-, meditsiini-, pääste-, politseiasutuse või muu asutuse või isiku poolt üleantud andmete alusel ja isiku elukoha aadressi muutmine rahvastikuregistris;
1.2.4. isiku rahvastikuregistrisse kantud elukoha aadressi muutmine omaniku õigustatud nõudmisel või muutmisest keeldumine;
1.2.5. elukoha aadressi muutmine rahvastikuregistris jõustunud üürivaidlust lahendava komisjoni otsuse või kasutusõiguse olemasolu või puudumise kohta tehtud kohtuotsuse alusel;
1.2.6. elukoha aadressi muutmine teiste riiklike registrite andmete alusel;
1.2.7. elukoha aadressi muutmine kohanime ja aadressikoha andmete muutmise korral ja isikute teavitamine muutunud aadressist;
1.2.8. isikukoodi moodustamine rahvastikuregistris Euroopa liidu kodanikele;
1.2.9. statistilisel eesmärgil kogutavate andmete kandmine rahvastikuregistrisse;
1.2.10. avalduse vastuvõtmine rahvastikuregistri aktuaalsetele andmetele juurdepääsu piiramiseks ja rahvastikuregistrisse vastava kande tegemine;
1.2.11. isikule tema kohta rahvastikuregistrisse kantud andmetele juurdepääsu võimaldamine rahvastikuregistri seaduses sätestatud korras, sealhulgas väljavõtete väljastamine rahvastikuregistrisse kantud elukoha andmetest;
1.2.12. statistiliste väljavõtete tegemine rahvastikuregistri andmete põhjal.
|