EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
ISTUNGI PROTOKOLLI KANTAV OTSUS |
|
Tartu
|
20. jaanuar 2014. a. nr LV-IP-0031 |
Seisukoha andmine linnavolikogu komisjonide muudatusettepanekute kohta |
KUULATI: |
Jüri Mölderi ettekannet |
OTSUSTATI:
|
1. nõustuda rahanduskomisjoni muudatusettepanekuga linnavolikogu otsuse "Loa andmine prügiurnide hoolduse riigihanke korraldamiseks" eelnõule:
2. nõustuda linnamajanduskomisjoni muudatusettepanekuga linnavolikogu otsuse "Loa andmine Tartu linna tänavavalgustuse hooldustööde riigihanke korraldamiseks" eelnõule ja sõnastada otsuse eelnõu punkt 1 järgmiselt:
"1. Lubada linnavalitsusel korraldada riigihange Tartu linna tänavavalgustuse hooldustööde tellimiseks perioodil 01.07.2014 kuni 30.06.2017."
3. mitte nõustuda linnavolikogu liikme Jüri Ginteri muudatusettepanekutega.
|
Õiend
Tartu Linnavalitsuse istungi protokolli kantava otsuse eelnõu "Seisukoha andmine linnavolikogu komisjonide muudatusettepanekute kohta " juurde
Linnavolikogu rahanduskomisjoni tegi linnavolikogu otsuse "Loa andmine prügiurnide hoolduse riigihanke korraldamiseks" eelnõule järgmise muudatusettepaneku:
- teha ettepanek muuta otsuse pealkirja ning sõnastada see: "Loa andmine prügiurnide tühjendamise ja hoolduse riigihanke korraldamiseks" ning vastavalt sõnastada eelnõu punkt 1: "Lubada linnavalitsusel korraldada riigihange Tartu linna prügiurnide tühjendamiseks ja hooldamiseks aastatel 2015-2017."
Linnavolikogu linnamajanduskomisjon tegi linnavolikogu otsuse "Loa andmine Tartu linna tänavavalgustuse hooldustööde riigihanke korraldamiseks" eelnõule järgmise muudatusettepaneku:
- teha linnavalitsusele ettepanek kaaluda hankeperioodi lühendamist 5 aastalt 3 aastale.
Linnavolikogu liige Jüri Ginter linnavolikogu 23.01.2014 istungi päevakorras olevate eelnõude osas järgmised muudatusettepanekud:
"Loa andmine Tartu linna tänavavalgustuse hooldustööde riigihanke korraldamiseks"
- Lisada õiguslik alus, mille kohaselt linnavolikogu peab antud juhul hanke korraldamiseks loa andma. Eelnõus esitatud õiguslikud alused on täpselt samad, mis 13. päevakorrapunktis, kus ei ole hanget korraldatud. Samuti ei ole selge, kas peale hanke korraldamist võtab volikogu antud teemal vastu veel ühe otsuse või delegeerime me antud otsusega oma õiguse linnavara käsutamisel kellelegi teisele ning kes sel juhul linnavara käsutab.
"Loa andmine gaasil töötavate sõidukite liisimise riigihanke korraldamiseks"
- Lisada õiguslik alus, mille kohaselt linnavolikogu peab antud juhul hanke korraldamiseks loa andma. Eelnõus esitatud õiguslikud alused on täpselt samad, mis 13. päevakorrapunktis, kus ei ole hanget korraldatud. Samuti ei ole selge, kas peale hanke korraldamist võtab volikogu antud teemal vastu veel ühe otsuse või delegeerime me antud otsusega oma õiguse linnavara käsutamisel kellelegi teisele ning kes sel juhul linnavara käsutab.
"Loa andmine prügiurnide hoolduse riigihanke korraldamiseks"
- Lisada õiguslik alus, mille kohaselt linnavolikogu peab antud juhul hanke korraldamiseks loa andma. Eelnõus esitatud õiguslikud alused on täpselt samad, mis 13. päevakorrapunktis, kus ei ole hanget korraldatud. Samuti ei ole selge, kas peale hanke korraldamist võtab volikogu antud teemal vastu veel ühe otsuse või delegeerime me antud otsusega oma õiguse linnavara käsutamisel kellelegi teisele ning kes sel juhul linnavara käsutab.
"Loa andmine Tartu linna bussipeatuste paviljonide ja pinkide hooldamiseriigihanke korraldamiseks"
- Lisada õiguslik alus, mille kohaselt linnavolikogu peab antud juhul hanke korraldamiseks loa andma. Eelnõus esitatud õiguslikud alused on täpselt samad, mis 13. päevakorrapunktis, kus ei ole hanget korraldatud. Samuti ei ole selge, kas peale hanke korraldamist võtab volikogu antud teemal vastu veel ühe otsuse või delegeerime me antud otsusega oma õiguse linnavara käsutamisel kellelegi teisele ning kes sel juhul linnavara käsutab.
"Loa andmine jäätmejaama haldamisega seotud riigihanke korraldamiseks"
- Lisada õiguslik alus, mille kohaselt linnavolikogu peab antud juhul hanke korraldamiseks loa andma. Eelnõus esitatud õiguslikud alused on täpselt samad, mis 13. päevakorrapunktis, kus ei ole hanget korraldatud. Samuti ei ole selge, kas peale hanke korraldamist võtab volikogu antud teemal vastu veel ühe otsuse või delegeerime me antud otsusega oma õiguse linnavara käsutamisel kellelegi teisele ning kes sel juhul linnavara käsutab.
"Loa andmine Tartu linna Emajõe äärsetes ujulates ja Anne kanali supelrannas rannavalve ja heakorrateenuste riigihanke korraldamiseks"
- Lisada õiguslik alus, mille kohaselt linnavolikogu peab antud juhul hanke korraldamiseks loa andma. Eelnõus esitatud õiguslikud alused on täpselt samad, mis 13. päevakorrapunktis, kus ei ole hanget korraldatud. Samuti ei ole selge, kas peale hanke korraldamist võtab volikogu antud teemal vastu veel ühe otsuse või delegeerime me antud otsusega oma õiguse linnavara käsutamisel kellelegi teisele ning kes sel juhul linnavara käsutab.
"Loa andmine ICO Park OÜga äriruumi üürilepingu sõlmimiseks"
- Lisada õiguslik alus, mille tõttu antud juhul ei olnud vaja riigihanget korraldada. Samadele õiguslikele alustele viidates korraldatakse riigihange palju väiksemate summade puhul (päevakorrapunktid 10 jt)