EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
MÄÄRUS |
|
Tartu
|
01. veebruar 2010. a. nr LV-M-0004 |
Volituse andmine isikut tõendavate dokumentide seaduses ja siseministri 10. juuli 2009. a määruses nr 25 "Dokumendi taotleja isiku tuvastamise ja isikusamasuse kontrollimise kord" sätestatud linnavalitsuse toimingute tegemiseks |
Määrus kehtestatakse haldusmenetluse seaduse § 8 lg 2 alusel arvestades isikut tõendavate dokumentide seaduse § 113 ja § 122 ning siseministri 10. juuli 2009. a määruse nr 25 "Dokumendi taotleja isiku tuvastamise ja isikusamasuse kontrollimise kord" §-des 3 ja 6 sätestatut.
§ 1. Volitada sotsiaalabi osakonda tegema isikut tõendavate dokumentide seaduse § 113 lõikes 1 ja § 122 lõikes 1 ning siseministri 10. juuli 2009. a määruse nr 25 "Dokumendi taotleja isiku tuvastamise ja isikusamasuse kontrollimise kord" § 3 lõikes 1 ja § 6 lõikes 1 sätestatud linnavalitsuse toiminguid.
§ 2. Tunnistada kehtetuks Tartu Linnavalitsuse 23. mai 2006. a määrus nr 17 "Volituse andmine isikut tõendavate dokumentide seaduses ja siseministri 10. juuli 2009. a määruses nr 25 "Dokumendi taotleja isiku tuvastamise ja isikusamasuse kontrollimise kord" sätestatud linnavalitsuse toimingute tegemiseks".
§ 3. Määrus jõustub 15. veebruaril 2010. a.
Õiend
Tartu Linnavalitsuse määruse eelnõu "Volituse andmine isikut tõendavate dokumentide seaduses ja siseministri 10. juuli 2009. a määruses nr 25 "Dokumendi taotleja isiku tuvastamise ja isikusamasuse kontrollimise kord" sätestatud linnavalitsuse toimingute tegemiseks " juurde
Isikut tõendavate dokumentide seaduse § 15 lg 2 alusel on siseminister 10.07.2009. a vastu võtnud määruse nr 25 "Dokumendi taotleja isiku tuvastamise ja isikusamasuse kontrollimise kord". Määrusega reguleeritakse olukordi kui isik, kelle terviseseisund püsivalt ei võimalda isiklikult pöörduda taotluse esitamiseks selleks pädevasse asutusse, esitab taotluse valla- või linnavalitsuse või hoolekandeasutuse juhi poolt selleks volitatud töötaja. Volitatud töötaja tuvastab taotleja isiku, koostades vormikohase isiku tuvastamise akti. Isikut tõendava dokumendi väljastamine isikule, kelle terviseseisund püsivalt ei võimalda isiklikult pöörduda selleks pädevasse asutusse, toimub linnavalitsuse volitatud töötaja kaudu.
Vastuvõetava linnavalitsuse õigusaktiga määratakse sotsiaalabi osakond linnavalituse poolt volitatud töötajaks, mis omakorda võib edasi volitada osakonna sotsiaaltöötajaid vajalikke toiminguid teostama selleks pädevates asutustes.
Vajalik on tunnistada kehtetuks senikehtinud analoogne linnavalitsuse 23.05.2006. a määrus nr 17, kuna on muutunud määruse aluseks olnud seadus ja siseministri määrus.