03.11-17.11.2006. a toimus linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonnas Veeriku 6 ja Hommiku 2 kruntide detailplaneeringu avalik väljapanek. Väljapaneku käigus laekus planeeringulahenduse kohta üks pöördumine, mille esitasid naaberkrundi Hommiku 4 omanikud ja elanikud Irina Levaja, Oleg Levõi, Anastasia Tšekunda, Aleksander Tšekunda ja Alan Tšekunda. Pöördumises paluvad Hommiku 4 elanikud leida võimalus viia kavandatav autoparkla üle uue ehitatava maja juurde. Pöördumises viidatakse, et mittenõustumise põhjused on ära toodud eelmistes avaldustes.
Hommiku 4 omanikud väljendasid planeeringu eskiislahenduse arutelul 3. juulil 2006 vastuseisu planeeritud juurdepääsuteele ja parkimisplatsile oma krundi kõrval ning tegid ettepaneku nihutada hoone krundi keskele ning juurdepääs ja parkimine viia Veeriku tänava äärde. Kuna aga hoone praegune asukoht on linnaehituslikust aspektist sobivaim ja võimaldab ka tervikliku haljasala loomist, tehti Hommiku 4 krundi omanikele ettepanek, et juurdepääsutee ja parkimisala nihutatakse Hommiku 4 krundist minimaalselt 5 meetri kaugusele ning krundipiiri ja parkimisala vahele nähakse ette kõrgekasvuliste põõsaste rajamine. Vastavalt korrigeeriti ka planeeringulahendust.
Pärast avalikku arutelu esitasid Hommiku 4 omanikud ja elanikud 10. juuli 2006 kirjaga vastulause planeeritud lahendusele, endiselt mitte nõustudes parkimisplatsi ja juurdepääsuteega enda krundi poolses osas. 21. juuli 2006 kirjaga nr 9-1.3/DP-05-121 selgitas osakond vastulause esitajatele linnavalitsuse seisukohta, et hoone paiknemine ja haljasala terviklikkus esitatud lahenduses on hea.
16. augusti 2006 kirjaga tegid Hommiku tänava elanikud ettepaneku planeerida kavandatavale hoonele juurdepääs Veeriku tänavalt.
16. oktoobri 2006 kirjaga nr 9-1.3/DP-05-121 selgitas linnavalitsus oma seisukohta vastuväite esitanud isikutele järgmiselt. Elamukruntidele juurdepääsud kavandatakse liiklusohutust silmas pidades võimalusel madalama kategooria tänavalt. Kuna nendel tänavatel on liiklussagedus väiksem, häirivad kruntidele suunduvad autod linnaliiklust vähem ja tagavad sujuvama pikiliikluse. Veeriku tänav on oma olemuselt linnaosa liiklust suurematele tänavatele koondav tänav, millele on otsesed krundile juurdepääsud rajatud ainult alternatiivide puudumise korral. Samuti on Veeriku tänavale kavandatud perspektiivis kergliiklustee, millel ristumisi tänavate ja juurdepääsudega tuleks ette näha võimalikult vähe. Hommiku tänav on seevastu tüüpiline kvartalisisene tänav ning juurdepääsud krundile on sellelt tänavalt tavalised. Kuigi tehniliselt on juurdepääsu rajamine võimalik ka Veeriku tänavalt, on linnavalitsus seisukohal, et antud lahendus tagab ühtsema linnapildi ning mõistetava ja võimalikult ohutu liiklusskeemi.
Antud planeeringulahendusega ei ole rikutud naabrusõigusi. Kavandatav parkimisala on Hommiku 4 krundist 5 meetri kaugusel, samuti on kavandatud kõrgekasvuliste põõsaste istutamine kruntide piirile. Tähtsusetu ei ole ka asjaolu, et Hommiku 4 krundile on autoga ligipääs planeeritava krundi poolsest osast.
Võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 6 lg 1 ja § 30 lg 1 p 2 , planeerimisseaduse § 21 lg-d 1 ja 2 ning Tartu linna ehitusmääruse § 13 lg-d 1 ja 3 ning arvestades Irina Levaja, Oleg Levõi, Anastasia Tšekunda, Aleksander Tšekunda ja Alan Tšekunda 14. novembri 2006 kirja, Tartu Linnavalitsus
o t s u s t a b:
1. Mitte arvestada Veeriku 6 ja Hommiku 2 kruntide detailplaneeringu avalikul väljapanekul laekunud vastuväidet korralduses toodud põhjustel.
2. Linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonnal korraldada detailplaneeringu avaliku väljapaneku tulemuste tutvustamiseks avalik arutelu.
3. Avaliku arutelu toimumise ajaks määrata 15. detsembril 2006. a kell 15:00 ning kohaks linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna nõupidamiste ruum Raekoja plats 3.
4. Linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonnal korraldada detailplaneeringu avaliku väljapaneku tulemuste tutvustamise ja avaliku arutelu toimumise aja ning koha kohta teate ilmumine ajalehes "Postimees" vähemalt nädal aega enne avaliku arutelu algust.
5. Korraldus jõustub 29. novembril 2006. a.