Akti väljaandja: | Tartu Linnavalitsus |
Akti liik: | Korraldus |
Teema: | Raja 24 krundi detailplaneeringu avaliku väljapaneku tulemused ning avaliku arutelu korraldamine |
Reg. number: | 2105 |
Seisund: | Allkirjastatud |
Vastuvõtmise kp: | 21.12.2004 |
Jõustumise kp: | 24.12.2004 |
Failid: | tlvk2004_2105.pdf ( 667 kb ) |
TARTU LINNAVALITSUS | |
KORRALDUS | |
Tartu
|
21. detsember 2004. a. nr 2105 |
Raja 24 krundi detailplaneeringu avaliku väljapaneku tulemused ning avaliku arutelu korraldamine |
Laine Jänes | |
Linnapea | Jüri Mölder |
Linnasekretär |
Ettepaneku tegija | Ettepanek | Linnavalitsuse seisukoht |
Pait Teesalu Sihi 26 omanik | Planeerida kavandatava koolihoone krundile sissesõit Sihi tn vastu, kuna praeguse planeeringulahenduse kohaselt hakkavad häirima autotuled ja suurenev müra. | Arvestada. Planeerijal leida kooli juurdepääsuteele sobiv koht. |
Määrata säilitamiseks Raja tn äärsed kuused. | Arvestada, tuues kaardil täpselt välja kuused, mis on säilitatavad. | |
Triinu Saetalu Urmas Saetalu Tamme pst 65 elanikud | Teha muudatus Mureli tn haljasala paiknemise osas järgnevalt: 1) planeeringuala kontaktvööndis rajada haljasala olemasolevate eramukruntide põhjapiirile, mis on ka kõrghaljastuse paiknemise seisukohalt õigem - rajatavate kruntide lõunakülg jääb avatuks päikesele; 2) haljasala ja sõidutee vahele rajada kõnnitee; 3) rajatava elamukrundi ja sõidutee vahele rajade kõnnitee ja jalgrattatee. | Arvestada |
Viia Mureli tänaval parkimine krundisiseseks. | Arvestada | |
Eramute kruntidel, millel puudub võimalus parkida krundisiseselt, rajada parkimistaskud haljasala ja krundi piirile, sealjuures takistamata inimeste liikumist kõnniteel. | Ettepanekus nimetatud võimalus välistada- parkimine lahendada kruntidel. | |
Viia “planeeritava ala piir” väljaspoole Tamme pst 65 krundi piiri ja kasutada detailplaneeringu lähteülesandes kasutatud mõistet “planeeringuala kontaktvöönd” ja “Detailplaneeringu koosseis ja vormistamise nõuded” kasutatavat mõistet “planeeringuala”. | Arvestada. Planeeringuala piir viia vastavusse lähteülesandes tooduga. | |
Raja 24 detailplaneeringus näha ette 4-6 krundi ulatuses haljasala koos mänguväljakuga. Haljasala valikul võiks lähtuda juba olemasolevast kõrghaljastusest. Lähtuvalt potentsiaalsetest kasutajatest võiks haljasala paikneda detailplaneeringus pos. 36-38 ja 48-50. | Põhimõtteliselt arvestada, kaaluda lastemänguväljaku rajamise võimaldamist krundile Pos 36. | |
Raivo Pajur Raja 21 elanik | Puuduvad planeeringualasse jäävate Raja ja Tamme pst tänavate mõõtkavas olevad läbilõiked, nagu need on koostatud uutele ehitatavatele tänavatele ja on eraldi välja toodud. Kuna puuduvad ülalnimetatud läbilõiked, siis on raske tuvastada, millised saavad olema teeosade (sõidu-, kõnnitee ja haljasala) laiused | Arvestada. Lisada Raja tn ja Tamme pst ristlõiked. |
Raja tn planeeringusse jääval osal on jalakäijate liiklus lahendatud ühe-(planeeringuala)poolse 3,0 m laia kõnniteega, jalakäijate ohutuse huvides oleks aga vaja Raja tn mõlemal pool asuvat kõnniteed, eriti lõigul Elva tn kuni Tamme pst. | Arvestada ja planeerijal leida Raja tänava osas terviklik lahendus. | |
Planeeringu seletuskirjast ei loe välja, kuidas on tagatud planeeringualasse jääval Raja tn kiiruspiirangust 30 km/h kinnipidamisele kaasaaitavad meetmed (künniste arv ja asukoht või sõiduteest kõrgemal olevate kõnniteede ristumiskohad, sest planeeringualal kõnniteed ju Raja tn ei ületa, kuna seal asub kõnnitee planeeringualaga külgneval poolel) | Arvestada. Planeerijal lisada selgitus seletuskirja, määrata meetmete kasutamise vajadus ja tingimused ning sätestada, et asukohad ja konkreetsed lahendused töötatakse välja projekteerimise käigus. | |
Kui säilib juba planeeritud sõidutee laius 5,2 – 5,6 m, siis vaatamata 30 km/h piiratud sõidukiirusele muuta Raja tänav lõigus Tamme pst kuni Savi tn ühesuunaliseks suunaga Savi tn poole ja keelustada igasugune veoki- ja bussiliiklus | Mitte arvestada ühesuunalisuse osas (tõstab ümberkaudsete tänavate liikluskoormust ja pikendab igapäevaseid teekondasid). Planeerijal leida Raja tänava osas terviklik lahendus. | |
Kui tingimata on vaja säilitada kahesuunaline liiklus, siis peab sõidutee olema vähemalt 6,0 m lai (vt ka tee proj. normid ja nõuded), sest nii on talvel ka tänava talihoolet lihtsam korraldada, sealjuures võiksid künniseid tähistavad sinivalged tähismärgid olla paigaldatud nii, et nendevaheline kaugus oleks 5,6 –5,8 m, mis looks nn teed ahendava (ja kiirust alandama sundiva) efekti. | Arvestada ja planeerijal leida Raja tänava osas terviklik lahendus. | |
Maire Matonina Mureli 30 elanik | Palun jätta küttepuude hoidmiseks maad üle Mureli tn. paikneval haljasalal, kuna enda krunt on liiga väike. | Mitte arvestada. Küttepuud tuleb paigutada oma krundile. |