|
TARTU LINNAVALITSUS |
KORRALDUS |
|
|
Tartu
|
14. oktoober 2014. a. nr 1053
|
Betooni tänava raudteeületuskoha automaatse foorisignalisatsiooni ja tõkkepuude rajamise projekteerimistingimuste määramine |
Võttes aluseks kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 6 lg 1 ja § 30 lg 1 p 2, ehitusseaduse § 19 lg 1 p 1 ja lg 3 ning Tartu linna ehitusmääruse § 26 lg 1 p 2 ja lg 4, Tartu Linnavalitsus
o t s u s t a b:
1. Määrata Betooni tänava raudteeületuskoha automaatse foorisignalisatsiooni ja tõkkepuude rajamise projekteerimistingimused vastavalt lisale.
2. Korraldus jõustub taotlejale teatavaks tegemisest.
3. Käesoleva korralduse peale võib esitada Tartu Linnavalitsusele vaide haldusmenetluse seaduses sätestatud korras 30 päeva jooksul arvates korraldusest teadasaamise päevast või päevast, millal oleks pidanud korraldusest teada saama või esitada kaebuse Tartu Halduskohtule halduskohtumenetluse seadustikus sätestatud korras 30 päeva jooksul arvates korralduse teatavakstegemisest.
Urmas Klaas linnapea |
Jüri Mölder linnasekretär |
LISA
Tartu Linnavalitsuse 14.10.2014
korralduse nr 1053 juurde
Betooni tänava raudteeületuskoha automaatse foorisignalisatsiooni ja tõkkepuude rajamise projekteerimistingimused PTR-14-081
Projekti tellija: AS Eesti Raudtee
Projekteerimistingimused kehtivad 2 aastat alates tingimuste jõustumise kuupäevast.
1. Lähtedokumendid
1.1. Asukohaskeem lisa 1
2. Lähteandmed
2.1. Projekt koostada vastavalt majandus- ja kommunikatsiooniministri 17. septembri 2010. a määrusele nr 67 "Nõuded ehitusprojektile". Lisaks raudteeseadusele, teede- ja sideministri 9. juuli 1999. a määrusele nr 39 "Raudtee tehnokasutuseeskirja kinnitamine" ja selle lisale 4 "Raudteeülesõidu- ja ülekäigukoha ehitamise, korrashoiu ja kasutamise juhend" ning teistele raudteealastele standarditele, arvestada ka Eesti Standardiga EVS 843:2003 “Linnatänavad”, EVS 613:2001 "Liiklusmärgid ja nende kasutamine" ja selle hilisemad täiendused EVS 613:2001/A1:2008 ning EVS 614:2008 "Teemärgised ja nende kasutamine". Projekteerimise lähtetase kõigi tehniliste lahenduste osas on hea "H".
2.2. Projekti koostaja peab olema raudteeseaduse § 25 nõuete kohane vastutav spetsialist, kes omab raudtee-ehituse tegevusluba.
2.3. Arvestamisele kuuluvad planeeringud ja dokumendid:
2.3.1. Tartu linna üldplaneering 06.10.2005;
2.3.2. Betooni 3 krundi detailplaneering 27.04.2000.
2.4. Projekti koostamise aluskaardiks võtta aktualiseeritud (olemasolevat situatsiooni tõeselt kajastav, sh tehnovõrgud) digitaalselt mõõdistatud geodeetiline alusplaan täpsusastmega M 1:500, kus on esitatud andmed koostaja kohta (ettevõtja nimi, litsentsi nr, töö nr), mõõdistamise aeg. Geodeetiline alusplaan peab olema registreeritud linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna geodeesiateenistuses. Alusele peavad olema kantud kõik puud.
2.5. Projekteeritava ala läheduses asub Betooni tn 3 krundil puurkaev, mille sanitaarkaitsevöönd on 30 m (kanda asendiplaanile). Sanitaarkaitsevööndis kehtivad veeseaduse alusel majandustegevuse piirangud, ehitustegevuse korral kaitsevööndis võtta projektlahendusele puurkaevu omaniku nõusolek.
2.6. Väljastatud projekteerimistingimused, võrguettevõtete tehnilised tingimused jm projektiga seonduvad dokumendid lisada projekti kausta.
3. Projektlahenduse sisu
3.1. Projekteerimise eesmärk on Betooni tn raudteeülesõidukoha ohutuse tõstmine ja foorisignalisatsiooni kaasaegsete nõuetele vastavaks rekonstrueerimine. Lahenduse kavandamisel pidada lisaks sõidukite ohutusele silmas ka kergliiklejate ohutust.
3.2. Projekteerida Betooni tn ületuskoha liikluskorralduslik lahendus koos eelviitadega. Uute liiklusmärkide kavandamisel kasutada alumiiniumist märgialuseid ja kuumtsingitud metalldetaile. Teekattemärgised projekteerida termoplastikust.
3.3. Vajadusel projekteerida ületuskoha valgustuse rekonstrueerimine. Sellisel juhul projekteerida toitekaablid maakaablitena ning valgustitena kasutada ENEC märgistusega LED-valgusteid.
3.4. Vajadusel projekteerida ehitusest tingitud teiste tehnovõrkude rajamise, rekonstrueerimise või ümbertõstmise lahendus. Projekti asendiplaanile võtta projekteeritaval alal olemasolevate ja projekteeritavate tehnovõrkude valdajatelt nõusolekud projektlahendusega.
3.5. Projektlahendus peab sisaldama ehitustööde käigus rikutud katete taastamisi. Katete taastamisel lähtuda Tartu linna kaevetööde eeskirjast ja majandus- ja kommunikatsiooniministri 4. märtsi 2014. a määrusest nr 15 "Tee ja teetööde kvaliteedinõuded".
3.6. Seletuskirjas fikseerida, et ajutine liikluskorraldus tööde teostamise ajal lahendatakse vastavalt majandus- ja kommunikatsiooniministri 16. aprilli 2003. a määrusele nr 69 "Liikluskorralduse nõuded teetöödel".
4. Tehnilise Järelevalve Ameti poolt välja antud ehitusloaga varustatud projektdokumentatsioon esitada Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonnale arhiveerimiseks.
Lisa 1. Asukohaskeem PTR-14-081 juurde