Seisund: | Tegemisel |
Asja number: | VP-22-0127 |
Menetlev üksus: | Tartu Rakenduslik Kolledž |
Vastutav töötaja: | Kaire Mets |
Sari: | 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus) |
Viide: | Kirjavahetuse toimik |
Teema: | Towards Industry 5.0 – challenges, good practices and lessons learned from Industry 4.0 (READY 4I5) |
Registreeritud: | 28.09.2022 |
Projekt | ||
Lühikokkuvõte | Tööstusettevõtete automatiseerimisest liigutakse üha enam robotite kasutusele ning inimeste ja robotite ühistöö terminiks on Industry 5.0. Mõistagi toob see kaasa vajaduse uuendada teadmiste ja oskuste baasi, jagada tööstusettevõtete kogemusi uuenduste sisseviimisel ning kaardistada, milliseid teadmisi ja oskusi vajab tööstus 5.0. Projekti eesmärgiks on koostöös ettevõtetega info ja parimate praktikate vahetamine ning strateegilise plaani loomine, kuidas Tööstuselt 4.0 üle minna tööstusele 5.0. | |
Eesmärgid | Projekti eesmärgiks on koostöös ettevõtetega info ja parimate praktikate vahetamine ning strateegilise plaani loomine uute oskuste ja teadmiste rakendamiseks haridusvaldkonnas. | |
Tegevused | Peamised tegevused on: 1) parimate praktikate kogumine partnerriikides tööstus 4.0 rakendamisest ja üleminekust tööstus 5.0 põhimõtetele. 2) heade tavade vahetamine õppäikude raames 3) Tööstus 4.0/5.0 kogumiku koostamine ja levitamine. | |
Tulemused | Projekti tulemusena on kutsehariduse pakkujad, sh õpetajad ning õpilased teadlikumad tööstus 5.0 väljakutsetest ning tulevikutööks vajalikest oskustest ja teadmistest. | |
Maksumus | 19 000 EUR | |
Tartu kohustused | 0 EUR | |
Toetus | 19 000 EUR | |
Kellele taotlus esitatakse | Poola Erasmus+ Rahvuslik Agentuur | |
Millise programmi / meetme raames | Erasmus+ koostööprojekt | |
Juhtpartner | SIEC BADAWCZA LUKASIEWICZ - INSTYTUT TECHNOLOGII EKSPLOATACJI | |
Partnerid | Tartu Rakenduslik Kolledž, Training 2000 | |
Juht | Kaire Mets | |
Algus- ja lõpptähtaeg | 01.06.2023 - 01.05.2024 | |
Osakond | VOCO |