Seisund: | Lõpetatud |
Asja number: | VP-21-0098 |
Menetlev üksus: | Tartu Forseliuse Kool |
Vastutav töötaja: | Terje Käär |
Sari: | 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus) |
Viide: | Kirjavahetuse toimik |
Teema: | Kaasatud juhtimissüsteemi loomine Tartu Forseliuse Koolis läbi õpetajate enesejuhtimisoskuste toetamise |
Registreeritud: | 12.08.2021 |
Projekt | ||
Lühikokkuvõte | Õpilaste ennastjuhtivuse toetamiseks on vaja toetada õpetajate coaching'u oskusi ning toetada neid ainetundides nende meetodite sisseviimisel. Projekti eesmärk on luua Tartu Forseliuse Koolis jagatud juhtimissüsteem, kus õpetajatel on oma vastutusalad ning nad on omandanud kolleegide toetamiseks vajalikud coachingu-oskused ning töötavad oma õpilastega tundides selliselt, et kasvavad õpilaste enesejuhtimisoskused. Eesmärgini jõudmiseks läbivad Tartu Forseliuse Kooli õpetajad praktilise Imbi Viiroki coachingu koolituse ning saavad individuaalset - ja grupinõustamist Tartu Ülikooli koolitajate poolt tunni sisulisel reflekteerimisel. | |
Eesmärgid | Projekti eesmärk on luua Tartu Forseliuse Koolis jagatud juhtimissüsteem, kus õpetajatel on oma vastutusalad ning nad on omandanud kolleegide toetamiseks vajalikud enesejuhtimise ja coachingu-oskused ning töötavad oma õpilastega tundides selliselt, et kasvavad õpilaste enesejuhtimisoskused. | |
Tegevused | 1. Täiendkoolituse "Kriitiline sõber kui partner tunni sisulisel reflekteerimisel" läbiviimine. Koolituse läbiviija on Tartu Ülikooli õpetajate täienduskoolitus- ja kutseaasta keskus. 2. Imbi Viirok'i coaching'u koolitus „Coachingu oskused kooli visiooni elluviimisel“ | |
Tulemused | Kooli õpetajad ning juhtkonnaliikmed on läbinud Imbi Viiroki coachingu koolituse, mille raames omandavad nad konkreetsed coachingu tööriistad ning praktiseerivead neid nii kolleegide kui ka õpilastega Kooli 25 õpetajat on osalenud Tartu Ülikooli täiendkoolitusprogrammis, mille raames on nad: teadvustanud enda rolli õpilaste iseseisva õppimise toetamisel ja vastavate oskuste kujunemisel; analüüsinud enda tegevust õpilaste enesejuhtimisoskuste kujundamisel ainetunnis; reflekteerinud nii juhendamisel kui iseseisvalt enda õppe- ja kasvatustegevust ning selle tulemusel koostanud isikliku arenduskava. | |
Maksumus | 10 000 EUR | |
Tartu kohustused | 0 EUR | |
Toetus | 10 000 EUR | |
Kellele taotlus esitatakse | SA Innove | |
Millise programmi / meetme raames | 1.2.1 ATV6 jooksev Haridusasutuste arendusprojektid uuenevat õpikäsitust toetava organisatsioonikultuuri loomiseks - 25.06.2019-31.08.2023 | |
Juhtpartner | Tartu Forseliuse Kool | |
Partnerid | ||
Juht | Kadri Saaremaa | |
Algus- ja lõpptähtaeg | 01.08.2021 - 22.06.2022 | |
Osakond | HO allasutus | |
Projekti lõpetamise põhjus |