Seisund: | Lõpetatud |
Asja number: | VP-17-0088 |
Menetlev üksus: | Tartu Kivilinna Kool |
Vastutav töötaja: | Aili Mölder |
Teised töötajad: | Ave Paabo; Indrek Kuusk |
Sari: | 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus) |
Viide: | Kirjavahetuse toimik |
Teema: | Robootika vahendid |
Registreeritud: | 17.05.2017 |
Projekt | ||
Lühikokkuvõte | Seadmete kasutamise üldeesmärk on laiendada robootikaalast tegevust koolis, lõimides seda sealjuures aineõpetusega. Lõimitud aine- ja robootikaõpetusega alustatakse 1. klassist, kus on eesmärgiks töötada välja ja rakendada erinevate õppeainetega lõimitud robootikaülesandeid. Lisaks on eesmärgiks laiendada 4. klassi robootikaringi tegevust. Projekti tegevused viiakse läbi nii ainetundides (1.klassid) kui robootika ringis. Õppeaasta lõpuks on koolis loodud tingimused jätkusuutlikuks robootika lõimimiseks erinevatesse ainetundidesse ning robootika ringis osalevate õpilaste arv on suurenenud. | |
Eesmärgid | Seadmete kasutamise üldeesmärk on laiendada robootikaalast tegevust koolis, lõimides seda sealjuures aineõpetusega. Lõimitud aine- ja robootikaõpetusega alustatakse 1. klassist, kus on eesmärgiks töötada välja ja rakendada erinevate õppeainetega lõimitud robootikaülesandeid. | |
Tegevused | 1. klassides lõimitakse robootikaülesanded erinevatesse ainetundidesse. Robootika ringides kasutatakse projektiga soetatavaid robootika vahendeid õppetöö läbiviimiseks ja robootika võistlustel ning konkurssidel osalemiseks. | |
Tulemused | Lõimitud aine- ja robootikaõppe esimese aaste õpiväljundid on järgnevad: 1. Õpilased on saanud praktilised teadmised robootika ja erinevate õppeainete lõimingu võimalustest – robotite kasutamine võimaldab paremini näitlikustada õpitavat. Lõimitud on erinevates tegevustes eesti keel, matemaatika, kunstiõpetus ja robootika. 2. Erinevate lõimitud tegevuste kaudu on õpilastel arenenud kognitiivsed mõtlemisprotsessid, loominguline mõtlemine, kriitiline mõtlemine, analüüsioskus, koostööoskus ning eneseväljendusoskus. 3. Õpilastel on suurenenud huvi robootikaga tegelemiseks. 4. klassi robootika ringi läbiviimiseks on soetatud minimaalselt 8 Mindstorms EV3 robootikakomplekti. | |
Maksumus | 3 748 EUR | |
Tartu kohustused | 562 EUR | |
Toetus | 3 186 EUR | |
Kellele taotlus esitatakse | Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus) | |
Millise programmi / meetme raames | ProgeTiiger programm ProgeTiigri seadmete taotlusvoor haridusasutustele 2017 | |
Juhtpartner | Tartu Kivilinna Kool Karin Lukk tel 53050095, karin.lukk@kivilinn.tartu.ee | |
Partnerid | ||
Juht | Sven Hendrikson, robootika õpetaja, | |
Algus- ja lõpptähtaeg | 01.05.2017 - 15.02.2018 | |
Osakond | HO allasutus | |
Projekti lõpetamise põhjus | Edukalt lõpetatud |