Asi: Tartu Hansa Kooli juhtrühma (juhtkond koos tugimeeskonnaga) väärtuste ühtlustumine ja meeskonnana toimimise arendamine ühiselt õppides

Seisund: Lõpetatud
Asja number: VP-17-0015
Menetlev üksus: Tartu Hansa Kool
Vastutav töötaja: Signi Savi
Sari: 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus)
Viide: Kirjavahetuse toimik
Teema: Tartu Hansa Kooli juhtrühma (juhtkond koos tugimeeskonnaga) väärtuste ühtlustumine ja meeskonnana toimimise arendamine ühiselt õppides
Registreeritud: 10.02.2017

Projekt






Lühikokkuvõte


Tartu Hansa Kooli juhtrühmas on käesoleval aastal toimunud mitmeid uuendusi, muutunud on tööülesannete tööjaotus, lisandunud ja lisandumas on uusi liikmeid. Meeskonnas on toimumas arengud, mis on seotud grupiprotsessidega. Igapäevaselt on vaja toime tulla väga erinevate väljakutsetega seoses muutunud õpikäsitlusega.
Teist õppeaastat arendatakse ja rakendatakse koolis avatud õpperuumi metoodikat, mille edukas väljatöötamine vajab eestvedamist ja suunamist. Avatud õpperuumi metoodika eeldab õpetajate vahelist sisukat meeskonnatööd, mille oskuste kujunemisse tuleb kooli juhtkonnal panustada.
Oluliselt on kasvanud koolis HEV õpilaste arv, 157 neist osutatakse erinevaid tugimeetmeid (sh nõustamiskomisjonide otsusega 20 õpilast).
Muutustega kohanemine, uute oskuste ja teadmiste õppimine ja varasemast keerulisemad HEV õpilased on põhjused, miks õpetajate nõustamise ja jõustamise osatähtsus juhtrühma poolt on kasvanud märgatavalt.
Kooli juhtrühm vajab värsket kõrvalpilku ja tagasidet, et tõsta teadlikkust oma sisemistest ressurssidest, stressijuhtimisest, õigest ajakasutusest ning oskustest kuidas ennetada läbipõlemist. Neid oskuseid vajatakse juhtrühma töö tõhustamiseks ja õpetajatest moodustunud õpirühmade (LP-rühmad) ja muude õpetajate meeskondade toetamisel.
Supervisioon on üks efektiivsemaid meetodeid organisatsiooni kultuuri muutumisel seatud eesmärkide saavutamiseks. Ühise õppimise ja analüüsi käigus täienevad juhtrühma liikmete teadmised ja oskused, kuidas koolielu korraldada nii, et hoitud oleks kõigi töötajate vaimne ja füüsiline tervist.


Eesmärgid


Projekti peamiseks eesmärgiks on:
· kooli juhtrühm õpib koos ja üksteiselt, et sõnastada ühised väärtused ja põhimõtted, tekib tugevam meie tunne;
· teadvustada selgemalt koostöövajadust ja lihvida meeskonnatöö võtteid;
· arendada koostöist koolikultuuri, et edukalt rakendada kaasava hariduse põhimõtteid;
· saada tuge ja tagasisidet kolleegidelt, et tegeleda ühtlustatud põhimõtetel töös ette tulevate murekohtadega.


Tegevused





Tulemused


Projekti tulemusel on:
· kooli juhtrühm oskab paremini luua õpetajatele ja õpilastele motiveerivat õpikeskkond;
· kooli juhtrühma koostöö on hästi toimiv, toetav ja usaldusväärne;
· meeskond saab tuge ja tagasisidet oma kolleegidelt, mis aitab kaasa paremale pingetaluvusele ja üksteise mõistmisele;
· on paranenud meeskonnatöö ja seeläbi muutunud koolikultuur, mis toetub usaldusele ja ühistele väärtustele.


Maksumus


4 440 EUR

Tartu kohustused


0 EUR

Toetus


4 440 EUR

Kellele taotlus esitatakse


SA Innove

Millise programmi / meetme raames


„8.6 Koolimeeskondade ühine õppimine haridusuuenduste rakendumiseks“

Juhtpartner


Tartu Hansa Kool

Partnerid



Juht


Signi Savi

Algus- ja lõpptähtaeg


10.02.2017 - 25.08.2017

Osakond


HO allasutus

Projekti kodulehekülg



Projekti lõpetamise põhjus



Show details for Asja sisukordAsja sisukord
Hide details for Asja sisukordAsja sisukord