Seisund: | Lõpetatud |
Asja number: | VP-16-0167 |
Menetlev üksus: | Tartu Karlova Kool |
Vastutav töötaja: | Epp Pärn |
Sari: | 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus) |
Viide: | Kirjavahetuse toimik |
Teema: | "Tänased õppijad, nüüdisaegne õpikäsitlus ja kaasaegne kool. Professionaalsete õpikogukondade arendamine Tartu Karlova Koolis". |
Registreeritud: | 12.12.2016 |
Projekt | ||
Lühikokkuvõte | Tartu Karlova Koolis rakendatakse teist õppeaastat LP-mudelit. LP-mudel (õppekeskkonna ja pedagoogilise analüüsi mudel) on töövahend, mis aitab leida lahendusi erinevatele õpi- ja käitumisprobleemidele ning seeläbi parandab kooli õppekeskkonda. Laiemalt vaadates on tegu kooliarendusprojektiga, milles on oluline kogu koolipere osalemine: kõik õpetajad saavad ja peavad võrdselt panustama ja juhtide ülesanne on suunata koolipere ühist arendustööd ja õppimist. Muutuste ja arengu alal tehtud uurimused osutavad, et tulemuste saavutamiseks on hädavajalik kindla aja jooksul süstemaatiliselt ja struktureeritult töötada. | |
Eesmärgid | 1) Pöörata rohkem tähelepanu ja arendada toimiv tugisüsteem hariduslike erivajadustega õpilaste toetamisele; 2) ainetundide mitmekesistamine kaasaegsete metoodikate aktiivsema rakendamise kaudu; 3) ainevaldkondade lõimingud õppekava rakendamist toetavate tegevuste ja projektide ning õpetajate koostöö kaudu; 4) väärtuspädevuste arendamine. | |
Tegevused | Korraldame 2016/2017 ja 2017/2018 õppeaasta jooksul kolm arendusseminari kogu kollektiivile ja igakuised supervisioonid laiendatud juhtkonnale, kuhu kuuluvad lisaks tavapärastele juhtkonnaliikmetele töörühmade juhid. LP-mudeli töökorraldusse ja kohalikul tasandil tehtavasse kooliarendusse on kaasatud kõik kooliga seotud tasandite esindajad: nii koolipidaja, õppenõustamiskeskuse esindajad, koolijuhid kui ka õpetajad. Käesoleval õppeaastal jätkavad LP-rühmad oma tegevust ning tunniplaanis on eraldatud iganädalased koostöö tunnid reedeti kell 13.00-15.00. Jagame aktiivsemalt positiivseid kogemusi ja täiendkoolitusel saadud teadmisi kolleegilt kolleegile. | |
Tulemused | Projekti tegevuste kaudu arendame õpetajate koostöö- ja enesejuhtimise harjumusi ning oskuseid. Soovime, et mitte ainult õpilased, vaid ka õpetajad saavad realiseerida koolis kogu oma õppimis- ja arengupotentsiaali. | |
Maksumus | 10 000 EUR | |
Tartu kohustused | 0 EUR | |
Toetus | 10 000 EUR | |
Kellele taotlus esitatakse | SA Innove | |
Millise programmi / meetme raames | Haridusasutuste arendusprojektid uuenevat õpikäsitust toetava organisatsioonikultuuri loomiseks | |
Juhtpartner | Tartu Karlova Kool | |
Partnerid | OÜ Avatud Ring, TÜ Haridusuuenduskeskus | |
Juht | Ave Kikas | |
Algus- ja lõpptähtaeg | 12.12.2016 - 31.12.2016 | |
Osakond | HO allasutus | |
Projekti lõpetamise põhjus | Finantseerija lükkas tagasi |