Asi: Growth in the Work Based Learning (WBL) Triangle (GRIT)

Seisund: Lõpetatud
Asja number: VP-16-0131
Menetlev üksus: Tartu Rakenduslik Kolledž
Vastutav töötaja: Andrei Atškasov
Sari: 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus)
Viide: Kirjavahetuse toimik
Teema: Growth in the Work Based Learning (WBL) Triangle (GRIT)
Registreeritud: 14.09.2016

Projekt






Lühikokkuvõte


Projekt suurendab ja parandab koostööd töökohapõhise õppe kolme osapoolte vahel (õpilane, kool, töökoht) ja seda töö käigus toimuva väljaõppe ajal. Projekt on valdkonnaülene ning selles osaleb kaks kõrghariduse ja kolm kutsehariduse (kutsehariduse koolitus) institutsiooni, vaatleb töökohapõhist õpet kui protsessi kaasatud inimeste mitte ainult partnerorganisatsioonide  seisukohalt, põhifookuses üldoskused ning võime ja soov edasi õppida. See projekt arendab töökohapõhist õppet kasutades Service Design interaktsioonide meetodeid ja vahendeid ning katsetab erinevaid viise, kuidas ühendada koostööks kolm osapoolt õpilane, kool, töökoht.
Projekt suurendab noorte tööhõivet, kutsehariduse kvaliteeti, arendab õppekavasid ja muudab atraktiivsemaks töökohapõhist õpet. Kasusaajad: tööandjad, koolid ja kogu ühiskond. 
Projekt ehitab partnerlust hariduse ja tööhõive vahel, kaasates kogukonna tööandjaid ja sotsiaalpartnereid.


Eesmärgid


Projekti üldeesmärgiks on arendada ja laiendada töökohapõhist õpet.


Tegevused


Projekti raames korraldatakse kaks rahvusvahelist koolitust Service Design meetodika ja digitaalsete vahendite kasutamise kohta. Eesmärk on parandada õpetajate professionaalsed pädevused ja tõsta digitaalsed oskused kõigil sihtgruppidel. Service Design (SD) mõtlemine ja meetodeid kasutatakse koolitusvahendina. SD pakub osalejatele võimalusi, kuidas parandada sisu omavahelist suhtlust. Kõik kolm osapoolt (õpetajad, töökohal treenerid ja õpilased) õppida ja harjutada, kuidas mõelda teiste klientide, mis tähendab, et selle asemel näeme erinevates olukordades ainult enda vaatenurgast osalejad harjutada oskust mõista teisi ja nende vajadustele.

Teiseks, projekti eksperimentides võetakse kasutusele mitut digitaalset tööriistu, mida saab kasutada nutiseadmetes. Eesmärk on suurendada vastastikuse mõju töökohapõhise õpe kolmnurgas ja uuendusi, kuidas nt WhatsApp või Periskoop või Instagram saab kasutada õpilase õpitulemusete peegeldusvahendina. 
Projekti tegevused suurendavad hariduse kvaliteedi kolmel viisil. 
1. Loob uued võimalused hindamiseks kutseharidust ja töökohapõhist õpet;
2. Keskendub tulevaste kutseoskuste vajadustele ja nende integreerimisele õppekavadesse:
3. Digitaalsete interaktsioonide katsetamine projektis kolmes osapoolte suhtlemises (õpilane, kool, töökoht), mis võimaldab sagedasemat ja effektiivsemat suhtlemist. See on eriti oluline rahvusvahelise praktikavõimaluse korral, kus näost-näkku suhtlemine ei ole võimalik. 
Haaga-Helia and IKASLAN osalejad esitlevad rahvusvahelist töökohapõhise õppe programme fokuseerides eksperimendile kuidas digitaalsed interaktsioonid võivaid arendada ja tõsta rahvusvalise töökohapõhise õpe kvaliteeti.


Tulemused


Projekti tulemused on järgmised:
- õpilased on edukamad tööelus ja tööturul (tänu kutsekoolis saadus üldoskustele töökohapõhise õppe raames);
- tihedam ja tõhusam koostöö tööandjate ja koolide vahel töökohapõhise õppe perioodil (eriti rahvusvahelises töökohapõhises kontekstis);
- uued ja innovatiivsed õppematerjalid töökohapõhises õppes, mis on inspireeritud Service Design meetodist;
- uued, innovatiivsed, positiivsed suhtlemismeetodid ja kasutusvalmis digitaalne tööriist töökohapõhise õppe kontektsis.


Maksumus


231 947 EUR

Tartu kohustused


0 EUR

Toetus


26 138 EUR

Kellele taotlus esitatakse


Erasmus+ Soome rahvusvaheline agentuur

Millise programmi / meetme raames


Erasmus+ KA2 koostööprojekt

Juhtpartner


HAAGA-HELIA AMMATTIKORKEAKOULU OY, Soome

Partnerid


1. Omnia Vocational College (Soome)
2. HOGESCHOOL GENT (Belgia)
3. IKASLAN GIPUZKOA (Hispaania)

Juht


Tartu KHK IKT osakonna juhataja Signe Vedler

Algus- ja lõpptähtaeg


01.09.2016 - 31.08.2018

Osakond


KHK

Projekti lõpetamise põhjus


Edukalt lõpetatud

Show details for Asja sisukordAsja sisukord
Hide details for Asja sisukordAsja sisukord