Asi: Quality Enhancement of Mobilities using ECVET (QEME)

Seisund: Lõpetatud
Asja number: VP-14-0032
Menetlev üksus: Tartu Rakenduslik Kolledž
Vastutav töötaja: Andrei Atškasov
Sari: 19-2 Välisprojektidega seotud dokumendid (s.h. projektitaotlused- ja muudatused, väljamaksetaotlused, aruanded, hankedokumendid ja kirjavahetus)
Viide: Kirjavahetuse toimik
Teema: Quality Enhancement of Mobilities using ECVET (QEME)
Registreeritud: 19.03.2014

Projekt






Lühikokkuvõte


Projekti eesmärkide saavutamiseks korraldab TKHK käesoleva projekti raames kokku 194 õpirännet, sealhulgas 154 õpilast (21 eriala) ja 40 spetsialisti (18 eriala, tugiteenuste spetsialistid). Tulenevalt eesmärgist tõhustada praktilist õpet ja oskusi luua ning hoida sidet töömaailmaga, valmistatakse õpilaste õpiränded 18 erialal ette spetsialistide esimeste õpirännete käigus: määratakse õpiväljundid ning luuakse praktikamoodulid. Kõik see kokku tagab õpilaste eesmärgipärased õpiränded. Spetsialistide „teise vooru“ õpirännete raames toimub 18 eriala õpilaste õpirännete hindamine kui ka spetsialistide erialaline stažeerimine. Ülejäänud 4 erialal toimub hindamine ja toetamine vastuvõtva partneri esindaja poolt. Tegevuste raames toimuvad muuhulgas osalejate ettevalmistused, tulemuste hindamine jm toetavad tegevused.
Tugiteenuste spetsialistide õpiränne on ühenädalane ning olulisel kohal on samuti rände kvaliteetne ettevalmistamine ning sisutegevused, milledele pööratakse projekti käigus enim tähelepanu.


Eesmärgid


Projekti eesmärgid: parandada oluliselt praktilise õppe kvaliteeti 40 spetsialisti (kutseõpetajad ja praktika koordinaatorid) õpirände kaudu, mille abil tuuakse asutusse uut kompetentsi õppe- ja rakenduskavade koostamiseks, praktikate kvaliteetseks korraldamiseks ja hindamiseks.
Õpirännetele lisaväärtusena koostatakse 18 erialal praktikamoodulid ja rakenduskavad mille alusel tunnustatakse vastuvõtva partneri juures läbi viidud õpilaste õpe ECVET raames vastavalt omandatud väljundite mahule.
Teiseks suureks eesmärgiks vähendada väljalangevust ning projekti abil tõsta kutsehariduse mainet (teadlikum sisseastuja).


Tegevused


1. Kutseõpetajad ja praktika koordinaatorid
1.1 Ettevalmistavad tegevused
1.2 Esimene õpirände voor
1.3 Praktikamoodulite koostamine
1.4 Õpirände teine voor

2. Õpilased
2.1. Ettevalmistavad tegevused
2.2 Õpirände läbiviimine
2.3 Praktika tunnustamine ja tulemustest teavitamine

3. Tugiteenuste spetsialistide õpiränne
3.1 Ettevalmistavad tegevused
3.2 Õpiränne
3.3 Õpirände kokkuvõtte koostamine ja tulemuste levitamine


Tulemused


Projekti tulemusel on kasvanud õpilaste õpimotivatsioon, loodud eeldused väljalangevuse vähenemiseks, praktilise õppe korraldamise, juhendamise ja hindamise kvaliteet. Lisaväärtusena koostatavad praktikamoodulid koostatakse ECVET printsiipe järgides ning tunnustatakse kui TKHK õppe osana käesoleva projekti raames ja ka tulevikus. Projekti pikaajalise mõjuna näeme kutsehariduse populariseerimist Eestis, TKHK spetsialistide pädevuse tõusu ning seeläbi võimet koolitada koostöös tööandjatega kvaliteetset ja praktiliste oskustega töötajaid Eesti ettevõtjatele, aidates kaasa „Eesti 2020 strateegia“ elluviimisele.


Maksumus


391 912 EUR

Tartu kohustused


0 EUR

Toetus


391 912 EUR

Kellele taotlus esitatakse


SA Archimedes Hariduskoostöö keskus

Millise programmi / meetme raames


Erasmus+ programm

Juhtpartner


Tartu Kutsehariduskeskus

Partnerid


1. Uddannelsescentret, Slagteriskolen (Taani)
2. Fjölbrautaskolinn i Breioholti (Island)
3. Omnia, the Joint Authority of Education in Espoo Region (Soome)
4. Luksia, Municipal Education and Training Consortium in Western Uusimaa (Soome)
5. Vantaan kaupunki (Soome)
6. Jokilaaksojen koulutuskuntayhtymä (Soome)
7. Oulun Seudun koulutuskuntayhtyma Osekk (Soome)
8. Helsingin kaupunki (Soome)
9. Rovaniemen koulutuskuntayhtymä (Soome)
10. Derby College (Suurbritannia)
11. Guldstadsgymnasiet (Rootsi)
12. Ester Mosessons gymnasium (Rootsi)
13. Berufsbildende Schulen des Landkreises Nienburg/Weser (Saksamaa)
14. Berufsbildendeschulen 1uelzen (Saksamaa)
15. Riga Technical School of Tourism and Creative Industry (Läti)
16. Obchodni akademie Karvina, s.r.o (Tšehhi)
17. Stredni odborne uciliste a Stredni odborna skola SCMSD, Znojmo, s.r.o. (Tšehhi)
18. Secondary School for Catering and Tourism Radenci (Sloveenia)
19. IES Leonardo da Vinci (Hispaania)
20. Tolna Megyei Szent Laszlo Szakkepzo Iskola es Kollegium (Ungari)
21. Centro Superior de Hosteleria del Mediterraneo, S.L (Hispaania)
22. CCI SUD Formation CFA Region Languedoc Roussillon (Prantsusmaa)

Juht


Andrei Atškasov

Algus- ja lõpptähtaeg


01.10.2014 - 30.09.2016

Osakond


KHK

Projekti lõpetamise põhjus


Edukalt lõpetatud

Show details for Asja sisukordAsja sisukord
Hide details for Asja sisukordAsja sisukord