EELNÕU
TARTU LINNAVALITSUS |
KORRALDUS |
|
Tartu
|
02. juuni 2022. a. nr LV-K-0641 |
Riigihanke "Ehitustööd Betooni-Ravila tn ristmikuala liiklusohutuse parandamiseks" pakkumuse edukaks tunnistamine |
Võttes aluseks riigihangete seaduse § 117 lg 1, Tartu Linnavalitsuse 15. augusti 2017. a määruse nr 12 "Tartu linna hankekord" § 5 lg 3 ning arvestades riigihanke "Ehitustööd Betooni-Ravila tn ristmikuala liiklusohutuse parandamiseks" eest vastutava isiku ettepanekut, Tartu Linnavalitsus
o t s u s t a b :
1. Tunnistada riigihankel "Ehitustööd Betooni-Ravila tn ristmikuala liiklusohutuse parandamiseks" edukaks OÜ TAVT (10900963) pakkumus kogumaksumusega 85 565,95 eurot koos käibemaksuga.
2. Korraldus jõustub ASile TREF, Asfaldigrupp OÜle, Asfaldiproff OÜle ja OÜle TAVT teatavakstegemisel.
3. Käesoleva korralduse peale võib esitada vaidlustuse riigihangete vaidlustuskomisjonile kolme tööpäeva jooksul alates päevast, kui vaidlustaja sai teada või pidi teada saama oma õiguste rikkumisest või huvide kahjustamisest, kuid mitte pärast hankelepingu sõlmimist.
Õiend
Tartu Linnavalitsuse korralduse eelnõu "Riigihanke "Ehitustööd Betooni-Ravila tn ristmikuala liiklusohutuse parandamiseks" pakkumuse edukaks tunnistamine " juurde
Linnamajanduse osakond korraldas lihthankemenetlusena riigihanke "Ehitustööd Betooni-Ravila tn ristmikuala liiklusohutuse parandamiseks" (viitenumber 249975, hanketeade avaldati riigihangete registris 2. juunil).
Hanke eeldatav maksumus oli 80 000 eurot ilma käibemaksuta (96 000 koos kmga).
Tähtaegselt esitati neli pakkumust:
OÜ TAVT 85 565,95 €
AS TREF 87 998,40 €
Asfaldigrupp OÜ 91 350 €
Asfaldiproff OÜ 108 929 €
Kõigi pakkujate pakkumused tunnistati vastavaks.
Töö eesmärk on parandada liiklusohutust Ravi-Betooni tn ristmikul. Betooni-Ravila tänavate ristmikule ehitatakse betoonkivikattega liiklussaared ja uuendatakse ka katte märgistust. Ravila tänava idapoolsele harule rajatakse uus kivikattega 2 m laiune liiklussaar ning likvideeritakse Betooni tänavale vasakpöörderada. Ravila tänava lääneharul on sõidusuundade eraldamiseks ette nähtud kuni 1,5m laiune kattemärgistusega eraldusriba mille keskele paigaldatakse painduvad püsttähised.
Betooni tänava lõunaharule rajatakse liiklussaar. Põhjaharul jääb radade asetus samaks. Olemasolev kolmnurksaar rekonstrueeritaks samades mõõtmetes ning paigaldatakse kivikatend. Parempöörde raadiuseosa Betooni tänava põhjaharul kitsendatakse pöördekiiruse vähendamiseks täiendava eraldusribaga. Liiklussaarte katendiks on punane ja jalgtee ületuskohal hall betoonikivi. Säilivad ristmikuala olemasolevad piki ja põikkalded.
Teeme ettepaneku tunnistada edukaks madalaima maksumuse esitanud OÜ TAVT pakkumus.
Tööd finantseeritakse investeeringute eelarvest Betooni-Ravila tn ristmiku ehitamiseks planeeritud vahenditest.